خبرهای داغ:

ادای احترام به مقام شهدای هندیجان

در آستانه گرامیداشت سالروز شهیدان آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یارانش مزار شهدای هندیجان به مناسبت این رویداد ملی ومذهبی غبارروبی وعطر افشانی شد و همچنین با حضور بسیجیان و مسئولان نمایشگاه عکس و نقاشی پیشگیری از اعتیاد و مواد مخد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۷۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، به مناسبت گرامیداشت زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهیدان آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یارانش مزار مطهر شهدای والامقام هندیجان با حضور قضات و پرسنل دادگستری و مسئولان و بسیجیان و خانواده های شهدا گلباران و عطر افشانی شد.

حضرت آیت الله بهشتی یار و یاور صدیق امام راحل در مقابل تمام تهدید ها و تهمت های دشمنان اسلام همواره ایستادگی و مبارزه می کرد و هیچگاه از خط و راه امام و اسلام و انقلاب جدا نشد و تا پای جان از ولایت دفاع کرد.

در ادامه گزارش ، در جهت پیشگیری از مواد مخدر و اعتیاد نمایشگاه عکس و نقاشی به تعداد بیش از ۱۱۰آثار از کودکان و نوجوانان با مشارکت اداره ارشاد اسلامی و بهزیستی به مدت ۱۰روز افتتاح شد که در شهرستان اینگونه نمایشگاه ها برای آگاهی مردم و مخصوصا قشر جوان مفید و تاثیرگذار است.

با افتتاح این نمایشگاه، بسیجیان خواهر و برادر هنرمند بازدیدی داشتند که تاکنون مورد استقبال قرار گرفته شده و همگی بازدید کننده گان خواستار برپایی اینگونه نمایشگاه های مفید در سطح شهرستان هندیجان شدند.

به مناسبت گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یاران باوفایش نشست های بصیرتی و بازگویی خاطرات بیاد ماندنی از شهدای تیرماه برای عموم مردم و مخصوصا جوانان و نسل چهارم برپا شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

در مراسمات گرامیداشت شهدای ۷تیرماه بسیجیان و نیروهای انقلابی و هیات های مذهبی حضور پرشور دارند و همواره با اتحاد و همدلی پیمانی دوباره با شهدا بستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها