خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

جانبازان در شرایط کنونی وظیفه سنگینی بر دوش دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در دیدار با جانباز دفاع مقدس گفت: جانبازان در شرایط کنونی وظیفه سنگینی بردوش دارند
کد خبر: ۹۱۵۰۱۳۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در دیدار با جانباز دوران دفاع مقدس آقای یعقوب کنده چی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ جانبان گفت: جانبازان باید مطالبه گران جامعه از مسئولین باشند و مسئولین نیز وقتی مورد سوال قرار می‌گیرند باید پاسخگو باشند. نه پاسخ به فرد بلکه پاسخ به انقلاب و خون شهدا و انتظارات امام زمان.
وی در ادامه گفت: عزیزانی که شهید شدند، جانباز شدند و یا اسیر شدند، هرکدام یک مدال افتخاری بر گردن خود دارند و مایه افتخار و سربلندی این ملت و این مرز و بوم هستند. جانبازان عزیزمان نیز مایه افتخار ما هستند، عزیزانی که بعضاً مظلوم واقع شده اند. مثل مادر شهیدی که در بازدید‌های اخیر اظهار داشت بد حجابی و بی حجابی، و مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه دل آن‌ها را به درد می‌آورد.
راسخی ادامه داد: مادران و پدران شهدا و همچنین جانبازان ما مظلوم اند هر چند توقعی ندارند و نداشته اند، زیرا هدف فراتر از این‌ها بوده است.
وی در پایان افزود: شما جانبازان اکنون نیز وظیفه سنگینی بر دوش خود دارید و انتقال دهنده پیام میان نسل گذشته و نسل آینده اید و باید حقایق را بازگو کنید و اکنون مسئولیت مهم شما جانبازان نقل آن حوادث و رویداد‌ها و انتقال آن‌ها به نسل آینده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها