خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی، دشمنان را به ذلت کشاند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: وقتی که اوج عزت و اقتدار آمریکایی‌ها را با زدن پهپاد به ذلت کشیدیم شاهد بودیم که وضعیت اقتصاد و بازار تغییری نکرد و ما این‌ها را جز از شهید چمران‌ها نیاموخته‌ایم
کد خبر: ۹۱۵۰۱۱۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران، اظهار کرد: قطعا شهدا در مسیر سعادت بودند مسیری که پایانش مقام قرب الهی است؛ برای اینکه انسان‌ها در این مسیر قرار بگیرند و به نقطه مطلوب برسند به چهار ویژگی یاد مبدا و معاد، محاسبه اعمال، قناعت نسبت به حداقل‌های زندگی و رضایت از خداوند نیازمندند؛ شهید چمران نیز این چهار ویژگی را به عنوان سرمشق و الگویی در زندگی خود داشت.

وی افزود: خداوند متعال از سر آزمون و امتحان، بن‌بست‌ها و گره‌هایی را در مسیر انسان قرار می‌دهد تا  انسان تلاش کند و به استناد آیه "و من یتق الله یجعل له مخرجا" خداوند یک راه خروج برای او قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: اگر در تمام فراز و فرودهای تاریخ انبیا و بزرگان ما توانستند به قله برسند به علت همین صبوری آن‌ها در آزمون‌های سخت الهی بود؛ اگر انبیا رشد کردند و توانستند به قله برسند ریشه در تلاش‌های آنان داشت چرا که آن‌ها فرعون نفس خود را در نیل دفن کردند.

وی افزود: تصور نکنید که مسیر سعادت تنها از مسیر کدخدا عبور می‌کند بلکه باید بدانیم تنها مسیر سعادت " و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لم یحتسب" است.

ما در حال رشد هستیم

موسوی‌فرد در رابطه با راه برون رفت از مشکلات گفت: تنها راه برون‌رفت نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبندی به تعلیمات معلم اول و دوم اسلام یعنی حضرت محمد(ص) و امام علی(ع) است؛ مسوولان ما باید از امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهیدانی که این مسیر را برای ما گشودند تبعیت کنند.

وی افزود: نظام مقدس اسلامی با هر نظامی متفاوت است و باید توجه کرد که ما در حال رشد کردن هستیم و تحمل این سختی‌ها زمینه‌ساز ظهور وجود مقدس امام عصر(عج) خواهد بود.

پافشاری بر اصول، سختی دارد

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: وقتی که اوج عزت و اقتدار آمریکایی‌ها را با زدن پهپاد به ذلت کشیدیم شاهد بودیم که وضعیت اقتصاد و بازار تغییری نکرد و ما این‌ها را جز از شهید چمران‌ها نیاموخته‌ایم.

وی افزود: این‌ها تفکرات انقلاب اسلامی است و ما اگر امروز بتوانیم این سختی‌ها را تحمل کنیم، قطعا سختی‌های دوران ظهور را به مراتب آسان‌تر تحمل خواهیم کرد؛ تا زمانی که غربال نشویم هرگز لیاقت سربازی امام عصر(عج) را نخواهیم داشت هرچند پافشاری بر اصول سختی نیز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها