مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری برنامه‌های خدمات‌رسانی و تولیدی به‌همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از برگزاری برنامه‌های گوناگون خدمات‌رسانی و تولیدی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۷۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

برگزاری برنامه‌های خدمات‌رسانی و تولیدی به‌همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدانسرهنگ هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: برنامه‌های گوناگون خدمات‌رسانی و تولیدی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به کمک به محرومین در سطح شهرها و روستاهای شهرستان همدان و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی بین محرومین اشاره کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان افزود: همچنین اعزام تیم‌های پزشکی برای ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتتاح کارگاه‌های تولیدی در سال رونق تولید توسط حوزه‌های مقاومت خواهر و برادر ناحیه همدان در سطح روستاها و مناطق حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

وی گفت: حوزه مقاومت حضرت مریم(س) همدان با استفاده از ظرفیت خیرین و گروه جهادی شهید «همدانی» اقدام به بسته‌بندی پوشاک و توزیع در روستاهای مناطق محروم کرده است؛ تا با این اقدام گامی در راستای حمایت از محرومین برداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار