خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

خبرنگاران بسیجی باید تقوای رسانه‌ای را سرلوحه کار خود قرار دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر رعایت تقوای رسانه‌ای گفت: خبرنگاران بسیجی باید تقوای رسانه‌ای را سرلوحه کار خود قرار دهند و واقعیت را با صدق بیان کرده و به رسالت خود عمل کنند.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۴۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

خبرنگاران بسیجی باید تقوای رسانه‌ای را سرلوحه کار خود قرار دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین علیی امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان همدان ضمن تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق(ع) با تأکید بر رعایت تقوای رسانه‌ای اظهار داشت: خبرنگاران بسیجی باید تقوای رسانه‌ای را سرلوحه کار خود قرار دهند و واقعیت را با صدق بیان کرده و به رسالت خود عمل کنند.

وی افزود: امروز فضای رسانه با وجود پیشرفت‌های تکنولوژی محیط‌های خلوت را طلب می‌کند که به عنوان فضای مجازی شناخته شده است و یک نفر به تنهایی می‌تواند در این عرصه نقش‌آفرین باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: امروز رسانه و فضای مجازی بستر عملیات روانی است و عمده فعالیت‌ها در این فضا صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه‌ها در طول تاریخ و از صدر اسلام گفت: بعد از رحلت پیامبر(ص) فضای سنگین هجمه رسانه‌ای برای جلوگیری از گسترش اسلام ناب به وجود آمد که تا سال‌ها نقل روایت از پیامبر(ص) ممنوع اعلام شد.

علیی ابراز داشت: در زمان خلفا نیز اصحاب رسانه آن دوران با فشارهای خود جریان سقیفه را پیش کشیدند و مسیر اسلام را دچار انحراف کردند که صدمات بسیاری وارد کرد.

وی با بیان اینکه فشار رسانه‌ها به جریان سقیفه محدود نشد، گفت: آنان با منع روایت و کتابت حدیث نبوی و تدلیس حدیث گام‌های بیشتری برای جبهه باطل برداشتند و شاخص‌ترین شخصی که با رسانه اهداف خود را دنبال می‌کرد معاویه بود که بیشترین تحریف و تدلیس احادیث را داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش امام باقر(ع) و امام صادق(ع) در مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای علیه اسلام ناب عنوان کرد: در چنین فضای مسموم تبلیغاتی ایشان با تربیت 4 هزار شاگرد عالم و دانشمند و فعالیت‌های عمده فکری و عقیدتی توانستند مانع اضمحلال معارف اسلام شوند که نقش به‌سزایی در خاموش کردن شعله فتنه رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن داشتند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل علمای فقید و معاصر در گسترش اسلام ناب همچون علامه حلی و امینی، جعفری و دیگر بزرگان که برای حفظ دین تلاش‌های طاقت‌فرسایی را متحمل شده‌اند، عنوان کرد: در حقیقت امروز وظیفه یکایک آحاد جامعه پاسداری از این امانت گرانبها است.

علیی با بیان اینکه در شرایط امروز نیز رسانه حرف اول را می‌زند، ادامه داد: دشمنان با نقشه‌های خبیثانه، اهداف خود را با انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی دنبال می‌کنند که نمونه آن را در اغتشاشات دی ماه 96 دیدیم که از بستر فضای مجازی و رسانه‌های معاند شروع شد.

وی یادآور شد: امروز ما وظیفه داریم که در مقابل هجمه‌های دشمن و فضای رسانه‌ای و مجازی مقابله به مثل کنیم، همان گونه که در  طول تاریخ ائمه معصومین(ع) و علمای بزرگ ما این کار را انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: در زمینه رسانه باید با رعایت تقوای الهی واقعیت را بیان کنیم و با منطق رسالت دینی خود را انجام داده و بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ما باید به تناسب تاکتیک و راهبرد دشمن، مقابله کنیم، گفت: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب روشنی راه ما است و با امید و قوت بیشتر راه خود را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات