خبرهای داغ:

برنامه ریزی اوقات فراغت در هندیجان

مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان گفت: در اجرای برنامه های متنوع اوقات فراغت در سال جاری، ۹پایگاه مقاومت بسیج شهرستان هندیجان همراه با اردوهای سیاحتی وزیارتی با هماهنگی فعال هستند که تاکنون استقبال خوبی شده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۷۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

 

به گزارش خبر نگارخبرگزاری بسیج در هندیجان، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت در هندیجان برگزار شد.

سروان پاسدار سعید سنگری اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان همانند سال های گذشته با برنامه ریزی بصورت متنوع در کارهای فرهنگی هنری، ورزشی ، اردویی و کلاس های قرآنی در سطح حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج خواهر و برادر در شهرستان هندیجان با شروع ایام تابستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: حدود هزار نفر آمادگی دارند که دراردوهای سیاحتی و زیارتی در قالب اوقات فراغت از طرف سپاه و بسیج هندیجان فرستاده شوند که ۸۰۰نفر برای شنا و استفاده از فضای استخرهای ورزشی امیدیه و ماهشهر آماده شده اند و به گرمی استقبال نموده اند.

وی بابیان برنامه های متنوع ورزشی در پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان هندیجان گفت: در تابستان امسال سالن هان ورزشی از بسیجیان شرکت کننده در برنامه های اوقات فراغت حضوری فعال خواهد داشت که مسابقاتی از جمله فوتبال ، والیبال انجام خواهند گرفت .

 

سروان پاسدار سعید سنگری مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در این اوقات فراغت طرح تابستانه جوانان و نوجوانان استعداد های خوبی معرفی خواهد شد که در تمام زمینه ها تاثیر گذار خواهد بود .

وی بااشاره به دیگر برنامه های متنوع تابستانه بیان کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی به همراه دیگر متولیان فرهنگی می توانند بهترین استفاده ها را اوقات فراغت سه ماه تابستانه استفاده نمود .

 

سنگری تصریح کرد: بسیجیان برای پیشرفت کارهای علمی در طرح های اوقات فراغت تابستانه همانند سال های گذشته می توانند در کلاس های علمی استفاده نمایند و با شروع این طرح ،برنامه های اوقات فراغت با جدیت انجام خواهند گرفت.

مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان تاکید داشت: از همه جوانان و نوجوانان بسیجی دعوت می شود با هماهنگی از فرمانده مربوطه خود در برنامه های اوقات فراغت بسیج شرکت و بهره برداری مفید ووتاثیر گذارداشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها