خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران:

تخریب و مظلومیت قبور ائمه بقیع سند وحشیگری آل‌سعود است/ آل‌سعود به دنبال تفرقه‌افکنی بین امت اسلام است

امام جمعه شهر چمران گفت: تخریب و مظلومیت و غربت مزار مطهر ائمه در طول این مدت در قبرستان بقیع یک سند ظلم و ستم آل‌سعود است.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۳۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تسلیت سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع توسط فرقه ضاله وهابیت اظهار کرد: تاریخ وهابیت و آل‌سعود پر از قتل و غارت و جسارت به مقدسات اسلام و مسلمین است.

وی افزود: نسل سوم وهابیون امروز یعنی آل‌سعود متعصبان خشک مغز وهابی و ابولهب‌های تاریخ در یمن جنایت‌هایشان را ادامه می‌دهند. مسلمان‌کشی وکشاندن مسلمانان به ذلت و بيچارگي کار روزانه آنهاست. تخریب و مظلومیت و غربت مزار مطهر ائمه در طول این مدت در قبرستان بقیع یک سند ظلم و ستم آل‌سعود است.

خطیب جمعه شهر چمران بیان کرد: این جنایتکاران بدانند همانطور که قرآن تا قیامت ابولهب را لعن می‌کند ابولهب‌های زمان آل‌سعود مورد لعن و نفرین تاریخ بشریت قرار خواهند گرفت و بدانند تاریخ عزت و اقتدار شیعه که امروز مرهون جمهوری اسلامی است وعده خواهد داد به زودي زود بقیع با عظمت ساخته خواهد شد و مایه چشم‌روشنی همه موحدان عالم خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: طبق آیه 19 سوره هود و 25 سوره حج، آل‌سعود خشک مغز متعصب یک مصداق کامل صد عن سبیل الله است. ممانعت از رسیدن رحمت الهی به دیگران صفت شیطانی است وآل‌سعود شیطان اصغر است که بله چشم قربان‌گو شیطان اکبر آمریکا و اسرائیل است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: خطابه‌های مقام معظم رهبری در روز عید فطر و سالروز رحلت امام، حکیمانه، واقع‌بينانه و آینده‌ساز بود. سه سخنرانی مهم یکی به مناسبت سالروز رحلت امام و از دکترین مقاومت امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی به عنوان یک توانایی و ظرفیت بزرگ و پرقدرت جمهوری اسلامی نام بردند.

امام جمعه شهر چمران گفت: معظم له استدلال‌های قرآنی و عقلانی و تحلیل سیاستمداران بین‌المللي را به عنوان شاهد این واقعیت ذکر کردند که سازش با امریکا یک اشتباه و هميشه تاریخ هزینه‌اش بیشتر از هزینه مقاومت بوده و نمونه‌اش گاو شیرده منطقه است که آمریکا دارد از آل سعود می‌دوشد در حالی که 70 درصد مردم عربستان زیر خط فقر هستند.

هاشمی متذکر شد: جمهوری اسلامی هر چه موفقیت در طول چهار دهه کسب کرده مرهون مقاومت و ایستادگی بوده و اين یک تجربه تاریخی برای ملت است. یکی از برکات عظیم جمهوری اسلامی و مقاومت در طول چهار دهه توسعه این فرهنگ در منطقه و جهان است، برخلاف آمریکا که دوران افولش از زمان تولد جمهوری اسلامی شروع شد.

وی افزود: باتوجه به واقعیت موجود و مورد تایید مقامات آمریکایی و دیگر مستکبران جهان و هشدار مکرر رهبری که آمریکا نزدیک نشود و اگر بخواهد غلطی بکند در خلیج همیشه فارس غرق خواهد شد به صورتی که قبری برایشان نباشد که حتی اشکی برای آنان بریزند.

خطیب جمعه شهر چمران یادآور شد: نقطه ظريف دیگری که مقام معظم رهبری در خطبه عید سعید فطر اشاره کردند، داشتن جوانان و نوجوانان مؤمن است. این یک نعمت بزرگ الهی است که در فصل امتحانات با روزه گرفتن در روزهای گرم امر الهی را اطاعت کردند، صحنه‌هايي که نشان از ایمان و معنویت رو به رشد در نسل جوان است و اين امید را می‌دهد نسلی که در پیش است نسلی آماده و انقلابی‌تر از نسل‌های گذشته خواهد بود و این مایه امید اسلام و یاس و ناامیدی کفر و استکبار خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: دیگر سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کشورهای اسلامی در روز عید بود که فرمودند مضمون واژه امت اسلام برجسته شود. مردم و مسئولان نسبت به این وحدت حساسیت داشته باشند.

وی در پایان اضافه کرد: امت نزدیک 2 میلیارد مسلمان امت با عظمتی است که هیچ قدرتی نمي‌تواند این عظمت را بشکند جز با تفرقه، بنابراین شیطان اصغر یعنی آل‌سعود به نیابت شیطان اکبر آمریکا و اسرائیل نشست منافقانه در سرزمین وحی برپا می‌کند که این عظمت را بشکند اما بداند قرآن و کعبه و ماه مبارک رمضان و ديگر اصول امت اسلام اجازه هیچ غلطی به آل‌سعود نخواهد داد و بداند عاقبت برای اين ملت واحده مسلمان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها