خبرهای داغ:

مراسم ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در دهستان قلعه نو خرقان شاهرود

مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در دهستان قلعه نو خرقان شاهرود به همت پایگاه محمد رسول الله (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۰۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد جامع دهستان قلعه نو خرقان شاهرود به همت پایگاه محمد رسول الله (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین امینی، امام جمعه محترم شهرستان شاهرود و مداحی حاج حمید نجفی برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های امام راحل بر دشمن شناسی و مقاومت در برابر ظلم امام راحل تاکید کرد و افزود: امام در طول عمر با برکت خود همیشه بر مقاومت در برابر ظلم تاکید داشت و بر مبارزه با استکبار جهانی توسط همه مردم دنیا تصریح می‌کرد.
وی با بیان اینکه باید امروز همه هوشیاری خود را حفظ و با توجه به منویات رهبری انقلاب حرکت کنیم گفت: امروز تلاش دشمنان در جنگ اقتصادی ایجاد گسست در جامعه و تسلیم کردن مردم و مسئولین است و راه مبارزه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار است چرا که وعده الهی در این راستا محقق شدندی است همانطور که در طول این چهل سال بسیاری از وعده‌های الهی تحقق یافته است.
مراسم ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در دهستان قلعه نو خرقان شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها