خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارلرضا(ع) خراسان جنوبی:

منافع ایران اسلامی در گرو حمایت از مردم مظلوم فلسطین است/ معامله قرن نسخه ایست که آمریکا بر علیه جبهه مقاومت مردمی فلسطین پیچیده

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه قطعا هوشیاری مردم فلسطین و جبهه مقاومت مانع بزرگی بر سر راه اجرای طرح معامله قرن آمریکاست گفت: توطئه های استکبار جهانی هر روز متناسب با موقعیت های سیاسی و اقتصادی در عرصه بین الملل رقم می خورد. آنان نسخه جدید می پیچند که مردم و جریانهای مبارز با هوشیاری توطئه دشمن را رصد می کنند و متقابل با تاکتیک های دشمن پاسخ می دهند.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۵۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به جایگاه جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و تاثیرات آن در کشورهای اروپایی و در دل آمریکا اشاره اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نماد وحدت، انسجام و همدلی مسلمین در رزمایش بزرگ جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشاندهنده آگاهی، رشد سیاسی، پیوند و همدلی نیروهای وفادار به امام و انقلاب در برابر رژیم صهیونیستی است افزود: قطعا تکلیف الهی بر امت حزب الله است که با حضور خودشان پر شورتر از گذشته بر شکوه این رزمایش عظیم نیروهای انسانی جبهه مقاومت در برابر جریان باطل بیفزایند.

فلسطین یک نماد است

نوفرستی با بیان اینکه فلسطین یک نماد است همانطور که در بسیاری موارد زندگی نماد داریم که عامل انسجام است عنوان کرد: در قرآن داریم به هر طرف روی کنید خدا هست اما برای اینکه اتحاد و وحدت رخ دهد خداوند بیت الله الحرام را قرار داد که همه به یک جهت باشند. فلسطین نماد همدلی و همراهی امت اسلامی است.

وی ادامه داد: مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مکاتب الهی در تصرف صهیونیست ها است که آن سرزمین را غصب کرده اند . امروز در سراسر عالم در هر جایی که جریانی در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت می کند ما از آنها حمایت می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شعار ما در روز قدس و حمایت های معنوی مردم، همدلی و همراهی با همه کسانی است که در برابر استکبار جهانی در عرصه های سیاسی، اجتماعی و بین المللی نقش فعال دارند و روز قدس به آنها اختصاص دارد .

وی با بیان اینکه قطعا هوشیاری مردم فلسطین و جبهه مقاومت مانع بزرگی بر سر راه اجرای طرح معامله قرن آمریکاست افزود: توطئه های استکبار جهانی هر روز متناسب با موقعیت های سیاسی و اقتصادی در عرصه بین الملل رقم می خورد. آنان نسخه جدید می پیچند که مردم و جریانهای مبارز با هوشیاری توطئه دشمن را رصد می کنند و متقابل با تاکتیک های دشمن پاسخ می دهند.

هوشیاری مردم و جبهه مقاومت توطئه های استکبار را خنثی می کند

وی با بیان اینکه برخی کشورها و جوامع بین المللی نیز با سکوت خود فرصت ها را از مردم فلسطین گرفتند اظهار داشت: متاسفانه برخی کشورها دست نشانده آمریکا هستند برخی کشورها مانند عربستان، اردن و مصر امروز به عنوان نوکر برای رژیم صهیونیستی خوش خدمتی می کنند قطعا ما نباید از برنامه های مشترک آنها نگران شویم و موجب غفلت مردم فلسطین و مسلمین نشود.

نوفرستی تاکید کرد: جبهه مقاومت و نهضت های اسلامی در منطقه و جهان باید در برابر توطئه هایی که استکبار جهانی رقم می زنند هوشیار باشند.

وی ادامه داد: اینکه استکبار در مسئله جدایی کردستان عراق نتوانستند به هدفشان برسند همانطور که رهبر انقلاب فرمودند در نتیجه مقاومت و بصیرت دولت و ملت عراق بود که جلوی اسرائیل دومی که در منطقه شکل بگیرد ایستادند و توطئه آنان را خنثی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: وحدت و انسجام میان ملت های مسلمان و مقاومت با تأسی از ولایت با هوشیاری ملت بسیاری از توطئه های دشمن را در ابتدا خنثی می کند.

 

قطعاً منافع ایران اسلامی در گرو حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

وی بیان داشت: بارها رهبر انقلاب در بحث سوریه بیان فرمودند که اگر آنجا حضور اطلاعاتی و حمایت داریم و اگر حمایت و هدایت ایران اسلامی از ملت های فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، بحرین، یمن وسایر بلاد  نباشد باید در داخل کشور گرفتار درگیری با دشمن شویم و اگر همراهی ملت در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه نبود ما باید در کرمانشاه و همدان با داعشی ها می جنگیدیم

نوفرستی خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب دغدغه ما بیرون راندن سفارت آمریکا و رژیم صهیونیستی از کشور بود و گرفتاری ما در این حد بود، در زمان جنگ در مرزهای جغرافیایی خود مشکل داشتیم اما امروز پیام انقلاب و جبهه مقاومت در مرزهای اسرائیل نفوذ کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی همچون درختی است که ریشه در دل زمین دارد، ام القرای جهان اسلام است و شاخ و برگ خودش را به اقصی نقاط عالم نشان می دهد و ما ثمرات و برکات این پشتیبانی ها را احساس می کنیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان بر پشتیبانی دولتمردان و مسئولین قوا و نهادهای کشور از نگاه رهبر انقلاب تأکید کرد و افزود: قطعاً منافع ایران اسلامی در گرو حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

دلباختگان فرهنگ غرب هیچ گاه موضعی برعلیه آمریکا ندارند

وی در پاسخ عده ای که ایران را به دخالت در منطقه متهم می کنند گفت: چرا آمریکایی از آن سر دنیا ناوهای خودشان را در خلیج فارس آورده اند  اینجا چکار دارند.

نوفرستی تصریح کرد: چطور وقتی آمریکا در منطقه نقش ایفا می کند و جریانات داعش و احزاب و گروه ها در منطقه راه می اندازد افرادی که دلسوزانه بحث هایی را مطرح می کنند موضعی برعلیه آمریکا ندارند کسانی که از حمایت مردم فلسطین شانه خالی می کنند جز عده ای دلباخته فرهنگ غرب و بیگانه نیستند.

فرهنگ دینی ما پشتیبانی معنوی از مظلومان عالم است

وی متذکر شد: اسلام مکتب حق است و پیروان آن باید تلاش کنند برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) زمینه سازی کنند چون مدعی هستند آینده از آن اسلام است. دشمنان در مقابل اسلام و منافع مسلمین خودشان را به عنوان کدخدای جهان بر گرده مسلمین تحمیل کردند.

برخی غرب زده ها گوش خود را به حقیقت کر کرده اند

امام جمعه موقت بیرجند افزود: اگر مظلومی در جایی از عالم فریاد زند فرهنگ دینی ما پشتیبانی معنوی است. به برکت انقلاب اسلامی قدرت شرق درهم شکسته شده است و طبق فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب رژیم غرب در احتضار است اما برخی نمی خواهند گوش بدهند و گوش خود را به روی حقیقت کر کرده اند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی را مانعی برای حمایت از مردم فلسطین نیست گفت: قریب 10 سال است که رهبری هر سال عنوان اقتصادی به سال می دهند و به دولتمردان ، مسئولین قوا و نهادهای مختلف اعلام می کنند. ما با فرهنگ قرآنی برپایه سعی و تلاش، باید از خدا کمک بگیریم اما متاسفانه برخی توانایی های داخلی را نادیده می گیرند و نگاهشان به غرب و آمریکاست که آنها بخواهند مشکلات اقتصادی ما را حل کنند.

نوفرستی تصریح کرد: عده ای امروز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب هنوز می خواهند نوکر آمریکا باشند آمریکایی ها که چندین بار به ما از پشت خنجر زده اند.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: به عنوان یک طلبه و خادم از همه مردم استان و ایران اسلامی درخواست دارم حتما به فرمایش ولایت و سنت حسنه امام برای همراهی با جبهه مقاومت مردم فلسطین و همه مظلومان عالم با حضورشان در روز قدس لبیک بگویند و با حضورشان در این رزمایش بزرگ تو دهنی به رژیم صهیونیستی بزنند که قطعا تاثیرات و آثار و برکاتی به دنبال دارد.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات
پر بیننده ها