خبرهای داغ:

روز قدس، نمایانگر عمق راهبردی و دامنه نفوذ تفکر و منطق مقاومت در جهان

مسئول دارالقرآن و فضای مجازی بسیج سپاه شاهرود گفت: روز قدس، نمایانگر عمق راهبردی و دامنه نفوذ و تفکر و منطق مقاومت و ظلم ستیز در جهان است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۹۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید نوروزی مسئول دارالقرآن بسیج و فضای مجازی سپاه ناحیه شاهرود در بیانیه‌ای عموم مردم را برای حضور در راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس دعوت کرد:
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
راهپیمایی روز قدس، برگرفته از تفکر و اندیشه قدرتمند امام راحل (ره) است که امروزه تبدیل به یک فرهنگ با نام مقاومت اسلامی در سراسر جهان شده است.
روز قدس، روز مقاومت و یادمان حماسه‌های ماندگار مردمی است که سال‌ها فریاد رهایی و استقلال آنان را گوش ناشنوای مدعیان حقوق بشر ناشنیده می‌گیرد و روزی است که جغرافیای همبستگی اسلامی فریاد‌های کوبنده خود را بر رهایی نخستین قبله مسلمین جهان سر می‌دهد.
روز قدس، نمایانگر عمق راهبردی و دامنه نفوذ و تفکر و منطق مقاومت و ظلم ستیز در جهان است.
امروز سرزمین‌های اشغالی به یک محیط شکننده امنیتی تبدیل شده است و امنیت سازی برای اشغالگری و غاصبان سرزمین مقدس نه‌تن‌ها در دایره اراده و مدیریت رژیم صهیونسیتی و حامیان غربی و عربی آن نیست، بلکه در مصاف با معامله‌ای قرار گرفته است که رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر کشور‌های اسلامی در آن قدرت نمایی و نقش آفرینی می‌کنند.
اینجانب به عنوان خادم کوچک جامعه قرآنی و فضای مجازی و بسیجیان عزیز شهرستان شاهرود از کلیه آحاد مردم دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه و با عظمت داشته و وحدت و انسجام امت اسلامی در مسیر تحقق آرمان آزادی قدس شریف را به رخ جهانیان کشیده تا ان شاء الله توطئه آمریکا موسوم به معامله قرن را شکست دهند و این کار به معنی دفاع از آرمان فلسطین و همه مظلومان و ستمدیدگان جهان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها