خبرهای داغ:

دعوت سپاه علی بن ابیطالب (ع) از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۷۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

اشغال سرزمین فلسطین با توطئه کشور‌های غربی توسط دولت جعلی اسرائیل بیش از هفت دهه است که جهان اسلام و ملت‌های آزاده دنیا را در برابر آزمون الهی و دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل استکبار قرار داده است با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ابتکار حضرت امام (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس موج جدیدی از بیداری اسلامی را در ملت‌های منطقه فلسطین و رشد و تعالی نهضت‌های رهایی بخش ایجاد نمود و روحیه و تفکر مقدس مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالم مستکبر را علیرغم خیانت و سازش سران ارتجاع عرب نهادینه کرد.

در همین راستا سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام از مردم بصیر و ولایتمدار و همیشه در صحنه استان قم دعوت می‌نماید همزمان با ملت بزرگ ایران در یک حضور حماسی و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.

مردم ولایی استان قم تحرکات سازشکارانه و خیانت آمیز کشور‌های مرتجع منطقه که در تلاش هستند شعله‌های مقاومت در منطقه را خاموش نمایند و بر اسرائیل غاصب کودک کش مشروعیت ببخشند را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد این رژیم منحوس که امروز با یک مقاومت بین المللی ملت‌های آزاده جهان اسلام مواجه بوده و در محاصره نیرو‌های محور مقاومت گرفتار شده و از مقابله با نهضت‌های رهایی بخش عاجز و درمانده است دست به دامن رئیس‌جمهور متوهم آمریکا شده تا با اجرای طرح شکست شکست‌خورده معامله قرن از این تنگنا خارج شود.

توطئه شیطان بزرگ در به رسمیت شناختن و طرح سازش با اسرائیل و معامله قرن با حضور انبوه ملت‌های آزاده جهان انشاالله به شکست قطعی جبهه استکبار و صهیونیسم و پیروزی امت اسلامی مبدل خواهد شد و در آینده نه چندان دور این این غده سرطانی را در غرب جهان اسلام محو خواهد نمود.

این حرکت تاریخ‌ساز مقدمات فروپاشی و اضمحلال دولت صهیونیست را رقم خواهد زد و قدرت‌های استعماری و رئیس جمهور فریبکار آمریکا که به دنبال مهار انقلاب اسلامی و محور مقاومت است را ناکام خواهد گذاشت.

رزمندگان غیور و سلحشور و مقاومت اسلامی در فلسطین، سوریه، لبنان و سایر بلاد اسلامی اجازه نخواهند داد نیات پلید استکبار جهانی و صهیونیست در اجرای معامله قرن محقق شود.

مردم ولایتمدار استان قم به همراه ملت بزرگ ایران ملت و ملت‌های آزاده جهان با پیگیری راهبرد‌ها و منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای عزیز و حضور حماسی و تاریخ ساز در روز جمعه دهم خرداد ۱۳۹۸ اعلام خواهند نمود روز قدس روز اسلام است و همچنان مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و هرگونه سازش با رژیم کودک کش اسرائیل محکوم است.

آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین به یک مسئله و خاص جهانی تبدیل شده و یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی و اندیشه سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌اشد و ملت‌های آزاده دنیا در راستای تحقق این فریضه بزرگ الهی و انقلابی گام برخواهند داشت.

اقدام سخیف و غیرقانونی ترامپ، رئیس‌جمهور بیخرد آمریکا در انتقال سفارتخانه دولت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و توطئه موسوم به معامله قرن را محکوم کرده و به جهانیان اعلام می‌دارد تنها راه حل مسئله فلسطین، (بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا) و) برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین سرنوشت فلسطین مظلوم) می‌باشد و هرگونه راه حل جایگزین فرصت سازی برای تداوم اشغالگری و پایمال نمودن حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین می‌باشد.

مردم بصیر و ولایت‌مدار استان قم و ملت بزرگ ایران و ملت‌های آزاده جهان ضمن حمایت از خط مقاومت و انتفاضه؛ آمریکا را شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد و دشمن درجه یک تمام نهضت‌های رهایی بخش و ملت‌های مظلوم دنیا می‌داند و از تمامی آزادی‌خواهان جهان می‌خواهد مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کار خود سازند.
ارسال نظرات