خبرهای داغ:
بمناسبت فرا رسیدن سوم خرداد صورت گرفت گرفت ؛

دیدارمسئولین اداری با امام جمعه شهرستان گالیکش

صبح امروز مسئولین اداری شهرستان گالیکش بمناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهربا حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۹۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گالیکش ، در ابتدای برنامه سرگرد کوهستانی  فرمانده سپاه گالیکش ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر به ویژگی های این عملیات پرداخت : عملیات بیت المقدس در چهار مرحله برنامه ریزی شد و از 10/02/61 تا 03/03/61  طی چهار مرحله در منطقه جنوب کشور انجام گردید .

وی خاطر نشان کرد : این عملیات بسیار مهم بوده و در آن نیروهای سپاهی ، ارتشی و بسیجی حضور داشته و از بعد روانی تاثیر بسیار زیادی در منطقه و نظام بین الملل داشت چرا که صدام گفته بود اگر شما خرمشهر را باز پس بگیرید من کلید بصره را به شما تحویل خواهم داد .

کوهستانی فتح خرمشهر را در مقاومت مردم و رشادت های نیروهای نظامی سپاه و ارتش و بسیج دانست که توانستند ضربه بسیار سنگینی به نیروهای عراقی و تجهیزات آنها وارد نمایند .

امام جمعه شهرستان گالیکش در جمع مسئولین  ماه مبارک رمضان را ظرفیتی دانست که خدای متعال به ما داده تا بر سر سفره رمضانیه بنشینیم و با قرائت قرآن ، ادعیه خود را برای کسب معنویت و درک ایان شب های قدر آماده نمائیم .

وی در ادامه افزود: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان و تکیه بر نیروهای داخلی انجام گردید و با تکیه بر جوانان این عملیات صورت گرفت و ما پیروز گشتیم .

دلبری در خصوص جمله تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص خرمشهر گفت : هدف امام راحل از گفتن جمله  خرمشهر را خدا آزاد کرد این است که ما همه وسیله هستیم و خداند متعال مدبر الامور می باشد . ما می بایست کار خود را به درستی انجام دهیم و منتظر امدادهای غیبی خداوند باشیم و نمونه آن را در فتنه 88 مشاهده نمودیم . این کشور صاحب دارد و صاحب آن خودش مراقب امور است .

امام جمعه شهرستان گالیکش در خصوص مشکلات اقتصادی و شیطنت های استکبار گفت : امروز ما خرمشهر های زیادی را پیش رو داریم و می بایست آنها را آزاد نماییم و یکی از آنها انتصابات جدید در سپاه پاسداران است که گویای مسایل بسیار مهم بویژه اقتدار سپاه و جوابی در یاوه گویی های استکبار و تحرکات آن در منطقه است .

دلبری یکی دیگر از خرمشهر های پیش رو را کمک و خدمت رسانی به مردم دانست و در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم های ظالمانه مسئولین می بایست خدمت خالصانه ، عالمانه و جهادی برای مردم داشته باشند چرا که هدف دشمن از گرانی ها و تحریم ها ایجاد فاصله بین مسئولین و مردم است .

وی افزود: مسئولین می بایست گوش به فرمان رهبر خود امام خامنه ای باشند از رییس جمهور گرفته تا وزیران و استانداران و ... تا مشکلات حل شود . مردم این انقلاب را بوجود آورده اند و ما می بایست به فکر آنها باشیم.

امام جمعه شهرستان گالیکش در پایان  خطاب به پاسداران گفت : سپاه می بایت در تمام امور وارد میدان شود و سپاه امروز در خط مقدم قرار دارد > استکبار ستیزی ، اقتصاد مقاومتی و حراست از انقلاب از ارکان تشکیل سپاه است و سپاه مولود انقلاب و مراقب انقلاب است .

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها