خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
از سوی شهرداری شیراز صورت گرفت؛
شهردار شیراز از تقویت بخش اجتماعی بودجه ۹۸ شهرداری شیراز جهت کمک و رفع مشکلات مردم و اقشار اسیب پذیر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۶۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز در مراسم جشن رمضان که به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس و با حضور مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد، ضمن تشکر از مدیر کل امداد فارس بابت انجام اقدامات موثر این نهاد در راستای محرومیت زدایی، در توضیح همکاری شهرداری شیراز و کمیته امداد استان در توسعه عدالت اجتماعی گفت: شهرداری شیراز در تلاش است تا در تمام مناطق 11 گانه با رویکردی عدالت محور توسعه شهری را گسترش دهد.

وی در ادامه افزود: همکاری خوبی بین کمیته امداد استان و شهرداری شیراز شکل گرفته است و شهرداری در کنار این نهاد خدمت رسان جهت کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش، گام برمیدارد. همچنین در جهت رفع مشکلاتی که اقشار آسیب پذیر با آن روبرو هستند، مساعدت های لازم لحاظ شده است.

شهردار شیراز خاطر نشان کرد: در بودجه سال 98 شهرداری شیراز، جهت کمک به افراد نیازمند همچون خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، بخش اجتماعی بودجه تقویت و افزایش یافته است.

وی بهترین حال خوب زندگی را سهیم بودن در شادی مردم دانست و گفت: امیدوارم این حال خوب در زندگی تمامی مردم ساری و جاری باشد و خداوند به انسانها این فرصت را بدهد که از مال و دارائی خود در جهت خیر استفاده کنند.

 اسکندرپور در پایان تصریح کرد: با هماهنگی مدیر کل امداد فارس، از طرف شورای شهر و شهرداری شیراز حداقل 500 بسته غذایی کامل به خانوارهای تحت حمایت اهدا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها