خبرهای داغ:

افتتاح مسجد روستای سرخره سفلی هندیجان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از افتتاح پروژه بازسازی مسجد امام علی (ع) روستای سرخره سفلی هندیجان با مشارکت خیرین وبسیج سازندگی و با حضور جمعی از مسئولان محلی، مدیر ارشد ناحیه سپاه و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه و اهالی روستاهمزمان با ماه مبارک رمضان و سالروز آزاد سازی خرمشهر خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۶۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

صادق بحرکانی در شب سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: پس از در خواست اهالی روستای سرخره سفلی و بررسی های بعمل آمده از مسجد امام علی (ع) که قدیمی می باشد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی و مشارکت خیرین و بسیج سازندگی و گروه جهادی کار بازسازی و مرمت بسیج انجام گرفته شد.

وی افزود: حدود یک ماه کار باز سازی مسجد امام علی (ع) بطول انجامید که خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان با حضور مسئولان و اهالی روستا افتتاح شد.

وی بابیان هزینه بازسازی مسجد روستای سرخره سفلی هندیجان گفت: با همکاری قرار گاه محرومیت زدایی استان و کمک خیرین و اهالی روستا حدود ۱۴میلیون تومان هزینه شد که سقف آن ۷۳۰متر ایزوگام و محیط داخل مسجد گچ کاری شد.

بحرکانی مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: در سطح روستاها هر جا که درخواستی از طرف اهالی در بازسازی خانه های محرومین، مساجد و دیگر و امکانات رفاهی بوده بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج پای کار بوده و خدمات رسانی عمرانی در قالب طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی را انجام داده اند.

وی بااشاره به پیگیری حوضچه های روستایی بیان کرد : در روزهای آینده کار ساخت و باز سازی حوضچه روستایی با همکاری گروه جهادی انجام خواهد گرفت و دیگر برنامه ها با بررسی میدانی پیگیری خواهد شد که بسیج سازندگی اقدامات خوبی برای رفاه حال محرومین منطقه انجام داده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد: در طول سال ۹۷تا کنون در سال ۹۸حدود ۱۰طرح و پروژه در ساخت ، بازسازی و مرمت مساجد، سرویس های بهداشتی و منازل محرومین شهری وروستایی در قالب پروژه های محرومیت زدایی با تلاش بسیج سازندگی و همکاری گروه جهادی انجام شده است.

بحرکانی در باره پیگیری طرح های روستایی بیان داشت : رفع مشکلات با یک حرکت جهادی و مشارکت خوب خیرین و تلاش بسیج سازندگی با جدیت در مناطق روستایی انجام و همچنان برای رفع مشکلات متعدد محرومین روستایی ادامه دارد.

وی بابیان توزیع بسته های مواد غذایی در میان محرومین هندیجان عنوان کرد: با تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل بیش از ۱۰۰بسته مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع شدند و هر جا نیاز باشد گروه جهادی آماده خدمات رسانی هستند.

و همچنین در ادامه گزارش، مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از افطاری به ایتام تحت پوشش خبر داد و گفت : با تلاش کمیته امداد امام راحل و مشارکت هیات میثاق با شهدا و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل شهرستان هندیجان به بیش از ۵۰۰نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام راحل در یادمان شهدای گمنام افطاری داده شد که از پیگیرهای مستمر کمیته امداد امام راحل تقدیر و تشکر می شود.

محمد حسین عنانات تاکید کرد : با همکاری گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدای هندیجان برنامه های متنوعی در ایام ماه مبارک رمضان مخصوصا جشن ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بر پا شد و تا پایان ماه مبارک رمضان اینگونه برنامه‌های مذهبی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها