خبرهای داغ:

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت سوم خرداد در شاهرود

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۷۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کمیل قندهاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ولادت امام مجتبی و روز اکرام و سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این ایام اظهار کرد: به مناسبت روز ملی مقاومت برنامه های متنوعی به همت سپاه ناحیه شاهرود و همکاری دستگاه های مختلف در سطح شهرستان شاهرود برگزار می شود.
وی افزود: مراسم تشییع و تدفین شهید امنیت مصطفی محمدی و ضیافت افطاری ۳ هزار نفری در محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) از جمله برنامه هایی بود که اجرا شد.
قندهاری ادامه داد: برگزاری مسابقات والیبال نیروهای مسلح شهرستان جام شهدای سوم خرداد و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی از جمله این برنامه هاست.
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان به مناسبت سوم خرداد در روز پنجشنبه دوم خرداد در پنج شهر با حضور فرماندهان حوزه ها مقاومت و پیشکسوتان برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: برگزاری شب شعر خاطره و همایش بزرگ رزمندگان سوم خرداد و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اجرا خواهد شد.
قندهاری با اشاره به حضور سازمان یافته در نمازجمعه گفت: پیش از خطبه های این هفته نیز رزمندگان و راویان دفاع مقدس در نمازجمعه های شهرستان به یادآوری حماسه سوم خرداد خواهند پرداخت.
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای حسین آباد زنده بخش بسطام در شب جمعه دوم خرداد  یادواره آبروی محله به یاد شهید باقری در بیارجمند از دیگر برنامه های بزرگداشت حماسه سوم خرداد است.
وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و با توجه به هجمه های دشمنان توجه به فتح خرمشهر به عنوان فتح ارزش ها بسیار مهم است افزود: باید نسل جوان و نوجوان ما با ارزش های ناب انقلاب و دفاع مقدس آشنا شوند و این بهانه ها در راستای ترویج این فرهنگ ناب باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها