خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج):

ماه رمضان فرصتی برای نزدیک شدن به خداوند است+تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی گفت: ماه رمضان فرصتی برای قرب الهی و بخشش گناهان است
کد خبر: ۹۱۳۹۵۷۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی در جمع کارکنان وسربازان سپاه ناحیه مهدیشهر اظهار کرد: ماه رمضان بهار قرآن است وامام (ره)در این ماه دیدارهای خود راکم می کردند و به تلاوت قرآن می پرداختند طوری که هر سه روز یک بار قرآن راختم می کردند.
وی در ادامه افزود: وقتی شب اول رمضان می شود خداوند به بنده های روزه دارش نگاه رحمت می کند و بوی بد دهان روزه دار امت من محبوبتر از بوی مشک است.
حجت الاسلام دیباجی همچنین گفت: ملائکه شب و روز به روزه داران امت پیامبرطلب استغفارمی کنند و خداوند به بهشت امر می کند که شرایطی مهیا کنند تاتمام گناهانشان ریخته شود.
حجت الاسلام دیباجی افزود:ماه رمضان فرصتی است که بنده ها به سمت خدا بیایند ،با اوآشتی کنند و وقت افطار خداوند بنده ها را می بخشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اضافه کرد: خداوند چند خصلت دارد که هیچ احدی ندارد اول اینکه دانای مطلق،دارای مطلق وتوانای مطلق و جواد المطلق می باشد.
وی همچنین گفت:ماه رمضان ماه صیام و روزه وماه تزکیه وماه تصفیه گناهان و جهاد است که روزهای این ماه از بهترین روزهاست وشب هایش از بهترین شب ها وساعاتش از بهترین ساعت ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها