خبرهای داغ:

برگزاری ضیافت ساده ۳ هزار نفری کریمه اهل بیت در شاهرود

به مناسبت میلاد امام مجتبی( ع) و به همت حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع)، ضیافت افطاری ساده ۳هزار نفری در محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۸۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری افطاری ساده در محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) شاهرود اظهار کرد: به همت پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و شورای محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) ضیافت افطاری ساده در شب میلاد کریمه اهل بیت (ع) در این شهرک برگزار می‌شود.
اباذر مطهری افزود: این برنامه با همکاری امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی و گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود، کلانتری ۱۲ بسیج، اهالی و کسبه شهرک ولیعصر (عج)، آتش نشانی و حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور مردم و مسئولین ۳۰ اردیبهشت ماه در کوچه ۱۱ غربی شهرک ولیعصر (عج) با حضور ۳ هزار نفر از اهالی محله برگزار می‌گردد.
مطهری هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ افطاری ساده که از منویات رهبر انقلاب اسلامی است عنوان کرد و گفت: افطاری ساده سنتی است که با توجه به مشکلات امروز جامعه و اهداف متعالی روزه داری باید در جامعه ترویج گردد و ما امیدواریم با این کار در این راستا نقش داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها