خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران:

مسئولان مشکل آب شرب شهروندان چمرانی را حل کنند/ بی‌توجهی به این مطالبه مردمی گناهی نابخشودنی است

امام جمعه شهر چمران گفت: مسئولان شهر و شهرستان باید نسبت به حل مشکل آب مصرفی مردم احساس مسئولیت مضاعف داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۷۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: مسئولان شهر و شهرستان باید نسبت به حل مشکل آب مصرفی مردم احساس مسئولیت مضاعف داشته باشند.

وی افزود: قابل تحمل نیست ببینیم مردم صبور و مؤمن روزه‌دار چند روز متوالی بدون آب باشند و در ادای واجباتشان به مشکل بر بخوردند، خداوند راضی نیست مهمانانش از بی‌آبی در ساعات و ایام طولانی به مشقت طاقت‌فرسا برسند.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: به مسئولان می‌گوییم چاره‌اندیشی‌تان سریع‌تر باشد، سریع‌تر مخازن آب شهری تعمیر و مهیا و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. پشت گوش انداختن این مطالبه مهم مردمی، گناهی است که بخشیده نخواهد شد.

هاشمی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن مقاومت در همه زمینه‌ها است و تأکید کردند موضوع مذاکره با آمریکا سم است و مذاکره با دولت فعلی این کشور سم مضاعف است.

وی متذکر شد: مذاکره با آمریکایی که به تعبیر امام راحل (ره)، شیطان بزرگ است، مذاکره با شیطان است و مذاکره با شیطان جز خسارت و تباهی دین و دنیا و آخرت نتیجه‌ای ندارد و اين وعده‌های صریح خداوند متعال در قرآن کریم است.

امام جمعه شهر چمران بیان کرد: دولت آمریکا و احمق‌هايي همچون ترامپ به خوبی به واقعیت‌های جمهوری اسلامی آگاهند و به تعبیر مقام معظم رهبری جنگی نخواهد شد. آمریکا می‌داند جمهوری اسلامی اگرچه با کشورهای اسلامی همچون عربستان و امارات و ... تاکنون از باب رأفت اسلامی برخورد کرده اما با نظام کفر و استکبار شدیدالعقاب برخورد خواهد کرد.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه‌ها با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: باتوجه به ظلم‌های معاویه در دوران امام حسن مجتبی، امام در زندگی خود در مظلومیت به سر بردند و با مظلومیت هم درخانه خود به شهادت رسیدند.

وی افزود: ان‌شاءالله با برگزاری مراسم‌های مرتبط با میلاد این امام همام و بيان فضایل و سیره آن بزرگوار کم‌کاری و کوتاهی‌های تاریخ را اندکی جبران کنیم.

خطیب جمعه شهر چمران تصریح کرد: روز ولادت ایشان روز اکرام و هفته کمک به محرومان و مستضعفان نامگذاری شده است، توجه به نیازمندان و نان آوردن سر سفره آنان ادخال سرور در قلب این امام است. سفارش می‌کنیم در این ایام خانواده‌هايي در استان متاثر از سیلاب‌ها هنوز در مشکلات به سر می‌برند و در ایام روزه‌داری فراموش نشوند،  به ویژه مسئولان که صندلی مسئولیتشان موقت است، برای خدمت به مردم نهایت بهره و استفاده را ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها