خبرهای داغ:

تشکیل ستاد ارتحال امام (ره) و آزاد سازی خرمشهر در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از تشکیل ستاد سالگرد ملکوتی ارتحال امام راحل و سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان همراه با ۱۵ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، نشست های روشنگری و دیدار با خانواده های معظم شهدا و سکوی روایتگری به همراه مراسم باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره)در شهرستان با جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در شهرستان هندیجان خبرداد .
کد خبر: ۹۱۳۸۴۴۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی وتشکیل ستاد مراسمات گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام راحل پیش از ظهر چهارشنبه با حضور معاون فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت: یکی برنامه های مهم در برگزاری مراسمات سالروز آزاد سازی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام راحل، تشکیل ستاد هماهنگی و برنامه ریزی برای برپایی بهتر دو مراسم در سوم وچهاردهم خردادماه در شهرستان هندیجان است که با حضور مسئولان محلی و تقسیم کار انجام گرفته شد.

وی افزود : مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی با پیروی از امام راحل به میدان جهاد آمدند و با ایثار و رشادت بی نظیر خود درمقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند و خرمشهر قهرمان با اقتدار آزاد شد و افتخاری بزرگ و ماندگار در تاریخ دفاع مقدس ثبت شد.

وی بابیان اعلام برنامه های متنوع سالروز فتح خرمشهر گفت: با همکاری ادارات شهرستان وباتوجه به ماه مبارک رمضان برنامه های شامل مسابقات ورزشی ، ایستگاه صلواتی، ایستگاه نقاشی ، شب شعر، دیدار با خانواده معظم شهدا ، غبار روبی مزار شهدا و سکوی روایتگری به همراه با نشست های روشنگری به مناسب سالروز آزاد سازی خرمشهر در هندیجان برگزار خواهند شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد :شعار سالروز گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر بنام ما پیروزیم است که امیدوارم در سطح شهرستان ودر سردرب ادارات بنرهایی به این عنوان ذکر شده نصب شود و با حضوری حماسی در نماز جمعه شرکت و دیداری با امام جمعه در این باره برگزار خواهد شد.

وی بااشاره به ارزش فتح خرمشهر و تاثیر گذاری بر روحیه جهادی مردم انقلابی ایران اسلامی بیان کرد : فتح خرمشهر فتح ارزش ها بود و فتح خاک نبود و ایران اسلامی جنگ طلب نیست ولی با تمام قوا در مقابل دشمنان متجاوز شجاعانه مبارزه می کند و اجازه هیچ گونه تهدید را نمی دهد و ایران اسلامی همیشه سربلند و باعزت است.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان درباره برنامه سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد : با حضور بسیجیان و آحاد مردم روزه دار و مسئولان بزرگوار مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را بصورت ویژه در هندیجان برگزار خواهد شد و همه ماها بایستی قدر دان بزرگی و ایثار شجاعانه امام راحل باشیم.

وی افزود : مراسم باشکوه ارتحال امام راحل را با برنامه ریزی مناسب و تقسیم کار ادارات در مسجد جامع هندیجان همراه با نصب بنر، سخنرانی و ذکر خاطرات وپخش فرمایشات امام راحل برای مردم و مسئولان در هندیجان اجراء خواهد شد و همیشه یاد و نام و راه امام راحل تا ابد زنده است و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد : امام‌راحل به همه ماها درس ایثار ، فداکاری ، آزادگی و عزت و شهادت طلبی و ولایتمداری را آموخت که بایستی با بهترین کارهای فرهنگی به نسل های کنونی و آیندگان منتقل کنیم و زندگی ارزشمند امام راحل سراسر پر خیر و برکت بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها