خبرهای داغ:
كارشناس مسائل سياسي

پيروزي در توكل به خدا و اتكاء به توان داخلي است

كارشناس مسائل سياسي در جمع پايوران ناحيه مقاومت بسيج بن، استفاده از ظرفيت هاي كشور بر اساس آگاهي توسط آحاد ملت از جمله جوانان را از مهمترين نكات بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي عنوان كرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۴۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛

مجتبي صالحي فر در جمع كاركنان ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بن گفت: دشمن درصدد از بين بردن عوامل قدرت انقلاب اسلامي است و از جمله اين عوامل انسجام ملي درون نظام است كه مردم ايران در سيل هاي اخير باز هم اين انسجام را به خوبي به نمايش گذاشتند.

وي افزود: دومين عامل قدرت انقلاب اسلامي قدرت نظامي است كه دشمن در تلاش براي محدود كردن آن بود و هست و در خصوص بحث موشكي نظام اسلامي درصدد محدود كردن برد موشك ها  مي باشد.

كارشناس مسائل سياسي در ادامه سومين عامل قدرت نظام اسلامي را انرژي دانست و بيان داشت: ايران در خصوص نفت و گاز در رتبه اول دنيا قرار دارد ولي چيزي كه مهم است توليد فراورده هاي نفتي و عدم وابستگي به آنهاست كه به عنوان مثال پالايشگاه ستاره خليج فارس كه به همت جوانان اين مرز و بوم ساخته شد و متوسط سني عوامل آن 27 سال بود و در نتيجه آن با توليد بنزين از وابسته بودن به وارد كردن بنزين خارج شديم ،  اين براي دشمن خیلی سنگين است.

اين هادي سياسي در ادامه افزود: قدرت منطقه اي نظام اسلامي كه بر هيچ كس پوشيده نيست باعث سربلند بودن نظام اسلامي و هراس استكبار شده كه از جمله اهداف استكبار در برهم زدن قدرت منطقه اي ايران اسلامي با ايجاد تفرقه بين نظام اسلامي و كشورهاي متحد و دوست ايران از طرق مختلف مي باشد و در این رابطه تمام تلاش خود را به كار گرفته است.

صالحي فر در انتها با اشاره به مضحك دانستن دادن شماره تلفن از طرف آمريكا جهت تماس ايران با آنها گفت: سران آمريكا از يك طرف با عربده زدن و تهديد كردن حكومت اسلامي ايران به دنبال زورگويي است و هر از گاهي فعاليت هايي به صورت نمادين انجام مي­دهد و از طرف ديگر با درخواست مذاكره و آماده گفتگو بودن به دنبال نشان دادن دستكش مخملين خود هستند و اين همان سياست چماق و هويج است كه از قبل شكست خورده است و ملت ايران با رويكرد اتكاء به خداوند متعال و نگاه به درون، پيروز واقعي نبرد حق و باطل خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار