خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون فرهنگی ـ. دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:
پویش ملی «بهار همدلی» برای کمک به مسکن‌دار شدن سیل‌زدگان شیراز توسط دانشگاه علوم پزشکی این کلان‌شهر به راه افتاد.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۳۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بعد از وقوع سیل در ایام ابتدایی سال جاری در شیراز و وارد شدن آسیب جدی به برخی از منازل شهروندان شیرازی، دانشگاه علوم پزشكی شیراز پویش ملی «بهار همدلی» را به‌منظور جمع‌آوری كمك‌های اساتید دانشگاه برای كمك به مسكن‌دار شدن سیل‌زدگان این كلان‌شهر به راه انداخت.

كوروش عزیزی، معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز از افتتاح حساب اختصاصی این دانشگاه برای واریز وجوه نقدی به حساب پویش ملی بهار همدلی خبر داد و گفت: از نخستین ساعات ابلاغ رسمی ایجاد این پویش ملی، با رایزنی‌هایی که با حضور رئیس دانشگاه انجام شد، پیگیری‌های اداری برای افتتاح حساب بر اساس ضوابط اعلام شده آغاز و این شماره حساب اعلام شد.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز با ارائه مشخصات این پویش بزرگ ملی در هیات رئیسه دانشگاه، ضمن جلب حمایت تمامی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، سهم کمک‌های نقدی اعضا مشخص شد.

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز اظهار کرد: علاوه بر اعلام آمادگی رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی این مرکز آموزش عالی پزشکی نیز با اعلام آمادگی و تعیین میزان کمک نقدی خود به این پویش بزرگ ملی پیوستند.

عزیزی با بیان اینکه به ازای هر ۳۰ میلیون تومان کمک نقدی که از سوی دانشگاه جمع شود، یک هموطن سیل‌زده صاحب مسکن شود، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته، به ازای هر ۳۰ میلیون تومان کمک نقدی، دولت نیز مبلغ ۶۰ میلیون تومان بر این مبلغ افزوده و با مجموع این مبالغ برای هموطنان سیل زده‌ای که در جریان حوادث امسال، مسکن خود را از دست داده‌اند، منزل مسکونی ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این کار نیک گفت: هموطنان آسیب‌دیده از سیل، خسارات زیادی را متحمل شدند و ساخت مسکن برای این خانواده‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تمام دانشگاهیان علوم پزشکی دعوت کرد تا مانند همیشه در این امر خیر پیشگام شده و بار دیگر نام پر آوازه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی آن را بلند آوازه‌تر کنند.

بنا بر این گزارش، با افتتاح حساب نزد بانک صادرات شعبه شهید فقیهی به نام‌های علی بهادر، کوروش عزیزی و محمدرضا پنجه شاهین به شماره ۰۳۳۸۶۰۴۵۰۷۰۰۰، شماره شبا IR۷۲۰۱۹۰۰۰۰۰۰۰۳۳۸۶۰۴۵۰۷۰۰۰ و همچنین کارت بانک به شماره ۸۰۸۶*۱۵۳۹*۶۹۷۵*۶۰۳۷ ، این حساب بانکی به عنوان حساب متمرکز و اختصاصی پویش بهار همدلی اعلام می‌شود و تمامی وجوهی که از هر فرد حقیقی یا حقوقی به این حساب واریز شود، تنها برای خانه‌سازی و تهیه مسکن برای هموطنان آسیب دیده از سیل هزینه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها