خبرهای داغ:
در سپاه ناحیه عشایری برگزارشد؛

جلسه طرح امنیت کوچ عشایر استان چهار محال وبختیاری

همزمان با تردد عشایر کوچرو در ییلاق وقشلاق در محدوده استحفاظی حوزه ای مقاومت بسیج عشایری استان چهار محال وبختیاری طرح امنیت کوچ عشایری در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۴۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده ناحیه عشایری استان دراین جلسه بیان داشت: بسیج شجره طیبه ودرخت تناوری است که در طی سالیان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در همه صحنه ها و لحظه های پر خطر به کمک انقلاب و نظام اسلامی آمده  است.

سرهنگ پاسدارعلی اصغر ایزدی افزود: یکی از جلوه های حضور خالصانه وپر قدرت بسیج جانفشانی ها واز خود گذشتگی های جامعه غیور ومولد وخودکفای عشایری است که در هشت سال دفاع مقدس و بعد ازآن چه در ابعاد دفاعی ومرزبانی از سرحدات و چه در بعد خودکفایی اقتصادی ونگاه به درون (اقتصاد مقاومتی) فصل های زرینی از رشادت و ایثار  جامعه عشایر به صفحات تاریخ انقلاب و جنگ افزوده است.

وی هدف از طرح امنیت کوچ عشایر ثبات و ارتقاء امنیت جامعه عشایر کوچرو در مناطق (ییلاق وقشلاق) عشایر نشین کشور، افزایش توان امنیتی نظام جمهوری اسلامی در این مناطق  عنوان کرد.

   فرمانده ناحیه عشایری بیان داشت: به همین منظور تدابیری اندیشده شده که شناسایی مسیرهای کوچ در مناطق ییلاق و قشلاق ایلات و طوایف عشایری در سطح استان و حوزه استحفاظی ؛ تهیه کالک تردد عشایر کوچرو در ییلاق و قشلاق در محدوده استحفاظی سطح حوزه مقاومت بسیج عشایری ؛ ارائه طرح عملیاتی امنیت کوچ عشایر به شورا تامین استان/شهرستان و تصویب و تامین اعتبارات مورد نیاز و واگذاری طرح ایجاد امنیت به ناجا در استان و شهرستان ها و تعامل مناسب سازمان بسیج عشایری در استان و نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها با ناجا از جمله این موارد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار