خبرهای داغ:

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در لالی برگزار شد

محفل انس با قرآن بمناسبت ماه مبارک رمضان در محل نماز خانه حوزه خواهران کوثر (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۵۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

در ابتدای این محفل قاریان به تلاوت آیات روحبخش قرآن مجید پرداختند و سپس مسئول حوزه خواهران کوثر (س) در خصوص اهمیت قرآن جملاتی را ایراد نمود .

 

خواهر جهانگیری هدف از برگزاری این محفل را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت خواهران از هجمه‌ های فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: بدون شک حضور نوجوانان در این‌ گونه محافل، روشنگری، هدایت و بیداری آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل به‌ دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: قرآن مایه خیر و برکت جامعه است و ملت ایران در سایه تعالیم الهی و قرآنی توانسته‌ اند در طول انقلاب اسلامی در برابر دشمنان مقاومت کنند.

همچنین مزار شهدای روستا دره بوری لالی با حضور مسئولان حوزه خواهران کوثر (س) لالی  عطر افشانی شد.

 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان جمعی از خواهران حوزه خواهران کوثر (س) لالی  مزار شهدای روستای دره بوری لالی را عطر افشانی کردند.
 
مسئول بسیج جامعه زنان لالی در حاشیه این مراسم گفت: ‌عده‌ای جان خود را برای دفاع از میهن و تمامیت ارضی ایران، درون مرز و خارج از مرزها تقدیم کردند و باید بعنوان یک اصل اساسی به موضوع زنده نگه‌داشتن یاد شهدا نگاه کنیم.
 
وی تصریح کرد: شهدای عزیزی که در راه دفاع از حرمین شریفین ‬‎ در بهترین مکان به لقاءالله پیوستند، شهدای رهرو راستین شهدای دفاع مقدس بودند.
 
 جهانگیری ادامه داد: شهدای مدافع حرمی که هیچ کدام ازین شهداء غریب به اتفاقشان دفاع مقدس را لمس نکرده بود اما رهرو راستین امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری بودند.
 
پایان بخش این مراسم شرکت‌ کنندگان در این آیین معنوی با نثار شاخه های گل و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره حماسه سازی ها و ایثارگری‌ های شهدای والامقام را گرامی داشتند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها