خبرهای داغ:

کمک دانش‌آموزان بسیجی شاهرود به سیل‌زدگان

فرمانده بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود از کمک 12 میلیون ریالی دانش‌آموزان بسیجی طرح امیدان و شهید بهنام محمدی در این شهرستان به سیل‌زدگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد جلیلی با بیان اینکه در راستای طرح جهاد همبستگی ملی، دانش‌آموزان بسیجی شاهرود خود را مسؤول دانسته و کمک‌های نقدی برای سیل‌زدگان جمع‌آوری کردند، اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیجی طرح‌های امیدان و شهید بهنام محمدی در پنج مدرسه پسرانه شاهرود که در مناطق محروم هم قرار دارند، کمک‌های نقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و لرستان اهدا کردند.
وی افزود: تاکنون قریب به ۱۲ میلیون ریال وجه نقد توسط دانش‌آموزان بسیجی در این طرح‌ها جمع‌آوری و به حساب قرارگاه آبادانی استان سمنان واریز شده است.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در سراسر شهرستان شاهرود ادامه دارد، گفت: دانش‌آموزان بسیجی شهرستان شاهرود خود را موظف می‌دانند با توجه به رسالتی که دارند، در کمک به سیل‌زدگان نقش داشته باشند و این کمک‌ها را به مردم سیل‌زده اهدا کردند.
وی با تأکید بر اینکه جهاد همبستگی ملی سبب تعامل و همکاری بین همه اقشار و اجزا جامعه برای کمک به سیل‌زدگان شده است، افزود: دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی ایران هم در کنار همه اقشار نقش خود را مانند دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور در این عرصه نیز به ظهور رسانده و به کمک هم‌کلاسی‌های خود در مناطق سیل‌زده شتافتند.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود گفت: دانش‌آموزان شاهرودی حتی برای حضور و کمک به مناطق سیل‌زده نیز آمادگی دارند و در ایام نوروز نیز عده‌ای از دانش‌آموزان بسیجی در این مناطق حاضر شده و به خدمت‌رسانی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها