خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره غذای طیبات دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود

به مناسبت هفته خوابگاه‌ها جشنواره غذای طیبات دانشجویی با حضور ۳۰۰ دانشجو دختر در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۴۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشنواره غذای طیبات دانشجویی ویژه خواهران در سه بخش پیش غذا، غذای اصلی و دسر به همت امور دانشجویی دانشگاه و با حضور هیئت رئیسه، مدیران، اساتید، کارمندان، دانشجویان دختر و داوران در مجموعه آفتاب خوابگاه هفتم تیر برگزار گردید.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این جشنواره ضمن تقدیر از تلاش‌های عوامل برگزاری، ایجاد فضایی توام با شادی و نشاط در کنار محیطی مناسب جهت تحصیل را دغدغه دانشگاه دانست و عنوان کرد: ما در دانشگاه در تلاش هستیم فضایی مناسب برای شما ایجاد نماییم تا بهترین روز‌ها را در دانشگاه صنعتی شاهرود سپری کنید.
محمدمهدی فاتح جشنواره غذای دانشجویی را به عنوان یکی از پرنشاط‌ترین و تاثیرگذارترین فعالیت‌های فوق برنامه دانشجویی عنوان کرد و گفت: به لطف خدا و تلاش همکاران در حوزه امور دانشجویی جشنواره غذای طیبات دانشجویی از جمله برنامه‌هایی است که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان همراه بوده است.
دکتر احمد واعظیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه در این جشنواره ضمن خیرمقدم و تقدیر از عوامل برگزاری، رعایت سادگی، سلامت، طعم و تزئین در غذا‌های شرکت کنندگان و مشارکت فعال دانشجویان را از مهمترین دلایل جذابیت این جشنواره عنوان نمود که خوشبختانه برای پنجمین سال در دانشگاه برگزار گردیده است.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی با غذا‌های بومی و محلی دانشجویان و همچنین ایجاد فضایی پر نشاط در دانشگاه مطرح نمود.
وی با ابراز خرسندی از مشارکت بیش از ۳۰۰ دانشجو دختر و تعداد ۱۹۰ نوع غذا در این جشنواره، بیان کرد: غذای بومی و محلی با ارزش غذایی بالا، در دسترس و ارزان بودن مواد اولیه، کیفیت نهایی و مزه غذا و روش پخت بهداشتی و سالم از جمله پارامتر‌های ارزیابی این جشنواره غذایی است.
محبوبه وحیدنیا ضمن تقدیر از اداره کل امور فرهنگی و تربیت بدنی دانشگاه به برنامه‌های جانبی این جشنواره اشاره نمود و گفت: ورکشاپ کوئلینگ اموزش، ورکشاپ سوخت نگار، ورکشاپ نقاشی با اسپره، ورکشاپ اموزش زیورآلات دخترانه، ورکشاپ خوشنویسی، ورکشاپ آموزش دفاع شخصی، ایستگاه پایش سلامت دانشجویان، کارگاه اموزش با رویکرد نوین مقابله با ویروس Hiv، ایستگاه پذیرایی، ایستگاه بازی و سرگرمی دومینو و غرفه بیعت با امام زمان (عج) بخش‌های متنوع جشنواره غذای دانشجویی سال ۹۸ دانشگاه بود.
وی همچنین ادامه داد: طبخ آش، پخت نان محلی، آتش بازی، چای دودی، تقدیر از پرسنل حوزه دانشجویی و تقدیر از برگزیدگان غذای سالم دانشجویی، ایجاد نمایشگاه صنایع دستی توسط دانشجویان و نمایشگاه کتاب، اجرای برنامه برایتونیک و اجرای گروه سما و بازدید از اتاق‌های نمونه و تقدیر از اتاق‌های برگزیده توسط مسئولین از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها