خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت:هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر، می‌تواند از مسایل محوری باشد.
کد خبر: ۹۱۳۴۵۶۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع کارکنان ناحیه و در هفته عقیدتی سیاسی و به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار داشت: : هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر، می تواند از مسایل محوری باشد.

وی تصریح کرد: شما عزیزان بسیجیم باتوجه به نظام تحولی بسیج ، با رویكرد تربیت محوری و معنویت افزایی و جامه عمل پوشاندن به شایستگی‌های پاسداری با انجام برنامه‌های تربیتی و آموزشی اثربخش، از شما بسیجیان و فرماندهان رده ها  و مسئولان حلقه های صالحین انتظار می‌رود، گام‌های بلند و موثری را در جهت رسیدن به اهداف تعالی بخش بسیج بردارید.

این فرمانده سپاه در ادامه ابراز داشت: به حق باید ایام سالروز معراج استاد فرزانه شهید، علامه مطهری را هفته معلم در كشور و  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج دانست، زیرا رسالت مربیان و معلمان خصوصا در شرایطی كه شبهات زیادی از سوی افراد چه با انگیزه یافتن پاسخ قانع‌كننده برای پرسش‌های خود و چه با انگیزه‌های شیطانی برای سست نمودن باورهای جامعه اسلامی طرح می‌گردد، رسالتی بسیار خطیر و مهم است .

وی بابیان اینکه هر یک از پاسداران سپاه به خاطر این‌که پاسدار دین و انقلاب است بایستی خود پاسداران نیز مربی قرآن بوده باشد، اظهار کرد: در هر جای میهن اسلامی پاسداران سپاه اعم از خواهر و برادر علاوه بر اینکه در زمینه نظامی مهارت خاصی دارند بلکه در زمینه عقیدتی سیاسی به‌عنوان مربی عقیدتی سیاسی نیز سرآمد تمامی نیروهای مسلح هستند و نقش قابل‌توجهی از خود ایفا می کنند.

زارعی با تأكيد بر ترويج تفكر ولايي و ولايت‌پذيري به تشريح برنامه‌هاي هفته عقيدتي سياسي اين ناحيه اشاره كرد و افزود: برگزاري نشست‌هاي بصيرتي در حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج، شركت حلقه‌هاي صالحين در نماز جمعه، برگزاري مسابقه خلاصه‌نويسي، تجليل از مربيان عقيدتي سياسي و صالحين و گراميداشت هفته عقيدتي سياسي در صدر برنامه‌هاي اين هفته قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها