هم زمان با اختتامیه یازدهمین جشنواره جوان سرباز صورت گرفت:

کسب رتبه برتر مدیریت منابع سرباز سپاه استان بوشهر

همزمان با اختتامیه یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام (جوان سرباز) ستاد کل نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی انتظامی برگزار شد مدیریت منابع سرباز سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۰۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه امام صادق علیه السلام در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط ستاد کل نیروهای مسلح، مدیریت منابع سرباز سپاه امام صادق علیه السلام توانست در عملکرد برنامه های سال 1397 رتبه برتر را کسب کند.

سرهنگ خلیل رفعتی اظهار کرد: این جشنواره با شعار جوان سرباز، مهارت آموزی و چهل سال ایستادگی در بین رده های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به صورت جداگانه نیز برگزار شده بود که سپاه امام صادق علیه السلام پیش از این نیز توانسته بود در اختتامیه جشنواره مخصوص رده های سپاه که اسفند سال گذشته به میزبانی نیروی دریایی سپاه در بندر عباس برگزار شد نیز رتبه برتر را کسب کند.
کسب رتبه برتر مدیریت منابع سرباز سپاه استان بوشهر
وی تصریح کرد: مهارت آموزی، نظم و انضباط، کاهش جرائم و تخلفات و سازماندهی نیروهای وظیفه از جمله معیارهای ارزیابی این جشنواره بود.
اختتامیه این جشنواره با حضور سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
انتهای خبر/
ارسال نظرات