مرحله دوم آزمون ادواری مهارت ­آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان بوشهر هم ­زمان با سراسر کشور به همت قرارگاه مهارت ­آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان با همکاری اداره کل فنی و حرفه ­ای بوشهر در سه حوزه امتحانی بوشهر، جم و کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۱۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

آزمون ادواری مهارت­ آموزی کارکنان وظیفه سپاه بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دبیر قرارگاه مهارت ­آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان بوشهر در حاشیه برگزاری این آزمون در حوزه امتحانی بوشهر که در نمازخانه منطقه دوّم ندسا برگزار شد، گفت: این قرارگاه از دو روش برگزاری کلاس ­های آموزشی مهارت ­آموزی و برگزاری آزمون ادواری برای مهارت ­آموزی سربازان سپاه در استان بوشهر اقدام کرده است.

آزمون ادواری مهارت­ آموزی کارکنان وظیفه سپاه بوشهر برگزار شد

سرهنگ خلیل رفعتی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 400 نفر از سربازان سپاه در سراسر استان موفّق به گذراندن دوره ­های آموزشی مهارت­ آموزی در بیش از 20 رشته در محل خدمت خود شده ­اند.

وی افزود: آزمون ادواری نیز در سال جاری در 2 مرحله برگزار شد که در مرحله اوّل در مرداد امسال، 709 نفر از سربازان سپاه در 32 رشته این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 234 نفر موفّق به کسب نمره قبولی در این آزمون شدند.

دبیر قرارگاه مهارت ­آموزی کارکنان وظیفه سپاه بوشهر تصریح کرد: مرحله دوّم آزمون ادواری نیز با حضور 233 نفر از سربازان در قالب 20 رشته امتحانی در سراسر استان برگزار شد.

سرهنگ رفعتی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون ادواری مخصوص سربازانی است که قبلاً مهارتی را فراگرفته و اکنون جهت ثبت این مهارت و دریافت گواهینامه در این آزمون شرکت می ­کنند که این دسته از افراد برای نام­ نویسی و شرکت در این آزمون ­ها می ­توانند با مراجعه به منابع سرباز رده خود نسبت به ثبت مشخصات و درخواست خود در سامانه جامع نیروی انسانی اقدام کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات