خبرهای داغ:

پاسداشت مقام معلم امری همیشگی باشد

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: پاسداشت مقام معلم باید امری همیشگی و ضروری باشد.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۲۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد عامریان در آیینی که با حضور مسؤولان شهرستان شاهرود در دبیرستان دوره اول شهید مطهری این شهر برگزار شد و در آن، معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود و معاونان آموزش و پرورش و کانون بازنشستگان حضور داشتند، پاسداشت مقام معلم را امری همیشگی و ضروری خواند.
معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تبریک هفته معلم بیان کرد: اول معلم خداست و در سوره «علق» خدا به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید بخوان؛ معلم دوم پیامبر اعظم (ص) است که خود در کلامی می‌فرماید من معلم مبعوث شدم.
عامریان با بیان اینکه نمی‌توانیم با برنامه‌های یک هفته زحمات معلمان را جبران کنیم، افزود: امام علی (ع) در حدیثی می‌فرماید «هرکسی به من حرفی بیاموزد، مرا بنده خود کرده است» و باید ما قدر معلمان را بدانیم.
در این مراسم زنگ سپاس معلم توسط محمد بابایی اولین مدیر دبیرستان دوره اول شهید مطهری نواخته شد و از بازنشستگان این واحد آموزشی و معلمان آن با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود و سایر مسئولین تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها