خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
از سوی سپاه بقیةالله (عج) اجرا می‌شود؛
مسئول عقیدتی ـ. سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز از اجرای ۵۰ ویژه‌برنامه هفته عقیدتی ـ. سیاسی به‌همت این ناحیه از سپاه در سطح شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۲۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شهاب احمدی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به در پیش‌بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه گفت: برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه بقیةالله(عج)همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری در سطح ستاد ناحیه و حوزه و پایگاه‌های تابع برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برنامه‌های این هفته ضمن غبارروبی گلزار شهدای در منطقه استحفاظی از برخی از خانواده‌های شهدای مربی و اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی نمونه در سپاه و بسیج تجلیل به عمل خواهد آمد.

احمدی اظهار كرد:‌ در سال جاری بیش از۵۰ عنوان برنامه از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود که مهم‌ترین آن تجلیل و تکریم از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مربیان و سرگروه‌های صالحین و معلمین بسیجی در تمامی رده‌های تابع خواهد بود.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی سیاسی در تمام پایگاه‌های مقاومت با موضوع تشریح گام دوم انقلاب، دیدار با امام جمعه شهر شیراز آیت‌الله دژكام، غبارروبی مزار شهدا و مسابقات کتابخوانی و... از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در این ناحیه از سپاه است.

احمدی همچنین از حضور بسیجیان در مصلای نماز جمعه شیراز خبر داد و گفت: علاوه بر این‌ها برنامه‌هایی نظیر فراخوان مقاله و تدوین نشریات با موضوع هفته عقیدتی ـ سیاسی، اجرای صبحگاه مشترك و اجرای زنگ سپاه معلم در مدارس را طی هفته بزرگداشت عقیدتی ـ سیاسی برگزار خواهیم كرد.

وی یادآور شد: یکی از اصولی‌ترین اهداف مجموعه بسیج و سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام است که اصل و اساس برای حفاظت و پاسداری از انقلاب تقویت روحیه اعتقادی و بنیه فکری در سطح کارکنان و بسیجیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها