خبرهای داغ:
مسئول رصد و ارزیابی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران:

گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی برای بازسازی منازل سیل‌زدگان ساماندهی شوند

مسئول رصد و ارزیابی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: ساماندهی گروه های جهادی و هیئت های مذهبی برای بازسازی منازل آسیب دیده در خوزستان از ضرورت های در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۴۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

حجت الاسلام سرخه ویس در حاشیه بازدید از شهرستان ملاثانی اظهار داشت: بلندای تمامی زحمات، تلاش ها و مجاهدت های انجام شده در برخورد با سیلاب خوزستان شنیده می شود و نیروهای جهادگر با خدمت‌رسانی به مردم سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: ایثار و فداکاری در این میدان سخت به وضوح به چشم می خورد و همچنان نیز در زمینه بازسازی منازل و امدادرسانی به مردم تداوم دارد.

مسئول رصد و ارزیابی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با بیان اینکه در سیلاب اخیر دوره آموزش مجاهدان انقلاب رقم خورد، گفت: در ماه های اخیر مجاهدت ها در دفاع از حرم اهل بیت، زلزله کرمانشاه و سیل اخیر خوزستان، گلستان و لرستان به چشم خورد.

وی با بیان اینکه رشد معنویت و خلوص نیت را به عینه شاهد بودیم، افزود: نیروهای انقلابی پس از سیلاب سراسیمه خود را به خوزستان رسانده و برای کمک رسانی به مردم از یکدیگر سبقت می گرفتند.

حجت الاسلام سرخه ویس گفت: اقشار مختلف جامعه برای کمک به مردم خوزستان وارد میدان شده و در پل دختر لرستان و آق قلا گلستان تنها بخشی از این مجاهدت ها مشاهده شد.

وی افزود: شاید مشکلات اقتصادی در ماه های اخیر تا اندازه زیادی باعث ایجاد اختلاف در کشور شده بود اما سیل اخیر تمامی این اختلافات را با خود برد و بار دیگر نیروهای انقلابی را به صحنه کشاند.

مسئول رصد و ارزیابی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با بیان اینکه در سیلاب اخیر زیباترین صحنه ها را از مردان انقلابی و جهادی شاهد بودیم، گفت: با توجه به داشتن چنین روحیه انقلابی در هر نقطه از کشور تلاطم ایجاد شود دیگر نیروهای حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق آرام نخواهند نشست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای ورود سیل به خوزستان فرمودند همه به کمک مردم این استان بیایند و تمامی نیروهای انقلابی به تبعیت از رهبر خود به سمت خوزستان سرازیر و حماسه دیگری را آفریدند.

حجت الاسلام سرخه ویس گفت: بازسازی، تعمیر و شستشوی منازل برای بازگشت به زندگی مردم تولید و اشتغال رونق اقتصاد از اولویت‌ها است.

وی عنوان کرد: رونق تولید و اشتغال همواره یکی از دغدغه‌های مردان انقلاب بوده و بازدید از مناطق سیل زده استان همچنان ادامه دارد، کمبودها را بررسی و تا جایی که در توانمان باشد به مردم کمک می کنیم.

مسئول رصد و ارزیابی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی از استان‌ها برای کمک به مردم بازسازی منازل خوزستان اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: گروه های مهندسی ساختمان و مهندسی کشاورزی به صورت خودجوش و کاملا مردمی در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: ساماندهی گروه های جهادی و هیئت های مذهبی برای بازسازی منازل آسیب دیده در خوزستان از ضرورت های در حال انجام است.

اتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها