خبرهای داغ:

جهادگران دزفول به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند

100 نفر از جهادگران بسیجی دزفول صبح یکشنبه به همراه کمک های مردمی به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۳۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیح دزفول امام جمعه دزفول روز یکشنبه در آئین اعزام این نیروها در بسیج ناحیه مقاومت این شهرستان گفت: با همکاری همه قشرها و گروه های شهرستان دزفول امروز شاهد ارسال کمک ها و نیروهای جهادی بسیج به مناطق سیل زده استان خوزستان هستیم .

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: مناطق سیل زده و نیازمندی های آنها شناسایی شده و این کاروان بر اساس نیازمندی های آنها آماده شده تا بتوان در یک اقدام جهادی منازل افراد سیل زده را تعمیر و اقلام موردنیاز افراد سیل زده را فراهم کرد تا وضعیت زندگی برای آنها عادی شده و برای ماه مبارک رمضان آمادگی لازم را داشته باشند.
وی افزود:این کاروان با 20 خودرو حامل علوفه دام، بسته های غذایی و بهداشتی و اکیپ تعمیرات برای تعمیر وسایل منازل، اکیپ سمپاشی برای حیوانات گزنده و حشرات موذی می باشد ضمن اینکه ماشین آلات راهداری نیز برای تامین زیرساختها به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

امام جمعه دزفول اظهار امیدواری کرد این حرکت جهادی تداوم یابد و با شناسایی و تامین نیازمندی های روستاهایی که برای کمک رسانی به دزفول اختصاص یافته اند بتوانیم شرایط را در این روستاها به حالت عادی برگردانیم.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت دزفول نیز گفت: این کاروان شامل 20 تن علوفه دام، آب معدنی و ماشین آلات راهداری از جمله یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر جهت بهسازی و زیباسازی روستاها به این مناطق اعزام شده اند .

سرهنگ هادی سعادت زاده ضمن تقدیر از حمایت ها و همکاری نهادهای مختلف برای اعزام این کاروان گفت: این پنجمین کاروانی است که به مناطق سیل زده اعزام می شود، پیش از این نیز کمک های دزفول به اهواز، حمیدیه، شادگان و شوشتر ارسال شده است.
وی با بیان اینکه بسیج و سپاه از ابتدا در کنار مردم سیل زده بودند گفت: امروز 100 نفر از نیروهای جهادی هم به روستاهای سیل زده خوزستان اعزام خواهند شد که شامل اقشار متخصص جامعه پزشک، کارگری و کارمندی، زنان، بهداری سپاه اعزام می شوند که به مدت 48 ساعت فعالیت های امدادی و زیرساختی را انجام خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها