خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شوش شرح داد:

عملکرد قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش دانیال(ع)؛فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در مصاحبه ای اختصایی از فعالیت های معاونت بسیج سازندگی شهرستان را شرح داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۲۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸

بر پایه این گزارش جانشین قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه شوش افزود این قرارگاه از لحظه وقوع سیل با هدف استفاده از ظرفیت ها امکانات سپاه تشکیل شد.

برادر پاسدار مهندس هادی فرخی در ادامه افزود این قرارگاه در سطح شهرستان از اول وقوع سیل در حال فعالیت هستند و تا کنون ادامه دارد

وی گفت این قرارگاه با استفاده از ظرفیتهای یاران انقلاب و معتمدین پیش از 180گروه جهادی در قالب 2700 به مناطق سیل زده عزیز و فهیم شهرستان جهت خدمت رسانی اعزام شدند

مهندس فرخی در تکمیل گزارش افزود گروه های اعزام شده کار ترمیم سیل بند،احداث سیل بند،کمک در تخلیه روستا های در معرض خطر، راه اندازی مهد کودک ها جهت ایجاد اوقات فراغت سیل زدگان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در اردوگاه ها،ایستگاه صلواتی،توزیع غدای گرم و میان وعده،وسایل بهداشتی و ویزیت رایگان توسط گروه های پزشکی اعزام شده به منطقه بوده است

وی گفت در حال حاضر پاک سازی فاضلاب و خالی کردن آب داخل روستا ها به وسیله پمپاژ و آهک پاشی در دستور کار قرار داده شد و تا کنون ادامه دارد .

سروان پاسدار ایمانی در تکمیل صحبت های مهندس پاسدار هادی فرخی افزود در حال حاضر ۱۰گروه جهادی ناحیه شوش در قالب ۱۵۰ نفر در حال خدمت رسانی به روستاهای راضی حمد و سید عباس و سعید ثامر هستند.

درپایان سروان پاسدار ایمانی مسئول قرارگاه محرویت زدایی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از زحمات برادر فرخی و گروه های جهادی تقدیر کرد و افزودند سپاه همچنان پای کار هست و تا لحظه آخر دست از خدمت رسانی بر نخواهد داشت و تا مرتفع شدن مشکلات در کنار مردم خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها