خبرهای داغ:
اعرافی:

مدارس علمیه طرح «هر مسجد یک خانه» را با جدیت پیگیری کنند

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: من به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از همه مدیران و مدارس علمیه کشور و روحانیون درخواست می‌کنم که با طرح «هرمسجد، یک خانه» همکاری کنند.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۰۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مردم سیل‌زده با توجه به حجم و گستره خسارت‌های به بارآمده وظیفه اسلامی، ملی و انقلابی است اظهار کرد: اصل این وظیفه بعد از گذر این تب و تاب اولیه آغاز می‌شود که اقدام برای سازندگی و بازسازی است.

وی با بیان اینکه همه مردم و گروه‌ها باید در خصوص خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده احساس مسوولیت کنند خاطرنشان کرد: این احساس مسوولیت بین مردم نباید کم‌فروغ شود بلکه باید جدی‌تر تلقی شود.

امام جمعه قم با اشاره به طرح «جهاد همبستگی ملی» گفت: طرحی که با عنوان هر مسجد یک خانه در نظر گرفته شده و پیگیری می‌شود طرح بسیار خوبی است و امیدواریم مساجد کشور به این مسئله توجه کنند.

وی اذعان کرد: من به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از همه مدیران و مدارس علمیه کشور و روحانیون درخواست می‌کنم که با این طرح همکاری کنند و ترویج و گفتمان‌سازی طرح هر مسجد یک خانه و فراتر از آن کمک‌های دیگری که باید نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف انجام دهند همکاری کنند.
ارسال نظرات