خبرهای داغ:

سربازان نمونه ناحیه بسیج امام رضا (ع) تجلیل شدند+ تصاویر

طی مراسمی همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جوان، سربازان نمونه ناحیه بسیج امام رضا (ع) با حضور مسئولان ناحیه مورد تجلیل و تشویق قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۸۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جوان، تعدادی از سربازان نمونه ناحیه بسیج امام رضا (ع) با حضور فرمانده ناحیه مورد تجلیل و تشویق قرار گرفتند.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به نقش و اهمیت جوانان در جامعه اظهار کرد: در کشور ما جوانان نقش تعیین کننده‌ای دارند و در این بین نیرو‌های جوان که در نیرو‌های مسلح به عنوان برادران وظیفه مشغول خدمتند، دارای جایگاه و نقش ویژه‌ای هستند.
 
سربازان نمونه ناحیه بسیج امام رضا (ع) تجلیل شدند

وی به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیتی که ایشان برای جوانان قائل هستند اشاره کرد و ادامه داد: جوانان همواره ثابت کرده اند که در همه امور پیش قدم هستند و جوانان نیرو‌های مسلح نیز برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی تلاش و حرکت می‌کنند.

امیرزاده همچنین با برشماری برخی اقدامات شکل گرفته در کمک رسانی به سیل زدگان توسط جوانان خاطرنشان ساخت: همه مردم و بخصوص جوانان در کمک رسانی پیشگام هستند و این اقدامات همچنان باید با شدت بیشتری ادامه داشته باشد.
 
سربازان نمونه ناحیه بسیج امام رضا (ع) تجلیل شدند
ارسال نظرات