خبرهای داغ:

برگزاری جشن میلاد امام عصر(عج) در پایگاه های مساجد و محلات حوزه علی(ع) شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود از برگزاری جشن های میلاد امام عصر(عج) در سطح پایگاه های مساجد و محلات خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۳۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
اباذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری جشن ها و موکب های پذیرائی نیمه شعبان در پایگاه های بسیج مساجد و محلات حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود اظهار کرد: جشن و موکب روز شنبه ساعت ۱۵/۳۰ تا ۱۷ میدان شهرک شهید همت(پایگاه شهیدهمت) و پذیرائی ۷۰۰ نفره آش روز شنبه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در جلوی پایگاه سیدالشهداء(ع) واقع در شهرک ولیعصر(عج) برگزار می شود.
وی افزود: جشن وموکب پذیرائی روزهای شنبه و یکشنبه بعداز ظهر ساعت ۱۸ تا ۲۱ در مسجدامام علی(ع)شهرک بهارستان (پایگاه مقداد) و جشن شنبه بعداز نماز مغرب و عشاء در پارک شهرک ولیعصر(عج) (پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار خواهد شد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) تصریح کرد: موکب پذیرایی روز یکشنبه بعداز ظهر مقابل پل باغزندان به همت پایگاه صاحب الزمان(عج) و جشن و افتتاح دفتر محله اسلامی دوشنبه بعداز نماز مغرب و عشاء در شهرک ولیعصر(عج) خیابان هوانیروز محله مهدیه به همت پایگاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار می گردد که از عموم مردم دعوت می شود. این برنامه ها حضور به رسانده و موجبات شادی قلب اهل بیت را فراهم آوردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها