خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

سپاه و ارتش باعث عزت ملی/رشد و‌ توسعه کشور در گرو وحدت ملی

استاندار سمنان گفت: تا سپاه و ارتش و نیروهای مسلح هستند ما عزتمندیم و در کنار این نیروها مردم ما می توانند شاهد رشد و توسعه بیش از پیش کشورمان باشند.‌
کد خبر: ۹۱۲۸۸۲۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
سپاه و ارتش باعث عزت ملی/رشد و‌ توسعه کشور در گرو وحدت ملیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین رژه نیروهای مسلح در روز ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود با بیان اینکه امروز ۲۹ فروردین ، روز ارتش جمهوری اسلامی است، فرارسیدن این روز را به مردم قهرمان ایران و استان سمنان تبریک می گویم افزود: عظمت هر کشور به قدرت و استحکام نیروی دفاعی آن کشور بستگی دارد و از مولفه های قدرت کشور ما داشتن یک‌نیروی قدرتمند مردمی می باشد.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی ، حافط کیان مقدس جمهوری اسلامی می باشد گفت: بر اساس اصل ۱۴۴ قانون اساسی ، ارتش ما یک نیروی مردمی و متدین است و از روز اول انقلاب ، آمریکا و ستون پنجم وابسته ی به آن بدنبال تحقیر و نابودی ارتش بود و می گفت این ارتش در زمان شاهنشاهی شکل گرفته و لذا با این ترفند بدنبال حذف ارتش بود.
آشناگر ادامه داد: امام عزیز ما در چنین روزی با پیام تاریخی خود از ارتش جمهوری اسلامی دفاع کرد و این روز را روز یاس دشمنان انقلاب اسلامی عنوان نمود.
وی با تاکید بر اینکه امروز روز تجلی پیوند مردم و انقلاب است گفت: این روز را به نیروی زمینی قهرمان ، نیروی هوایی مقتدر و نیروی دریایی دریا دل تبریک‌می گویم.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه ابتکار امام، زبان یاوه گویان را بست و بدین ترتیب تیر دشمن به سنگ خورد بیان کرد: ارتشیان عزیز با قدرت و انگیزه در کنار مردم قرار گرفتند و حماسه آفریند و حضور ارتش چه در دوران تحکیم انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس بسیار درخشان و پربار است.
وی اضافه کرد: ارتش ما نشان داد که یک‌نیروی کاملا قابل اتکا برای حفاظت از استقلال و کیان‌مقدس جمهوری اسلامی است و ارتش در کنار مردم با غم های مردم غمگین شد و در کنار آنها بود برای کاهش غمشان و شاد می شد با شادکامی مردم و حضور ارتش در کنار مردم در بلایای طبیعی کاملا مشهود و هویداست ، صحنه های زیبایی که در قاب حافطه مردم بخاطر سپرده شد.
رئیس شورای تامین استان سمنان گفت: حرکت زیبای سرهنگ حقیقی ، فرزند همین دیار و همین لشگر بقدری زیبا و تماشایی بود که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. که این نشان از یگانگی ارتش با مردم است.
وی ادامه داد: حضور امیر فرماندهی محترم لشگر و همکاران ایشان موجب شد که بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم از بوران و برف در نخستین روزهای سال نو نجات پیدا کنند.
آشناگر اضافه کرد: دست برادری و اخوتی که بین سپاه و ارتش داده شده است ، حرکت زیبا و درخشانی می باشد که در مقابل حرکت زشت امریکا ، قابل تبیین بوده و باید ذکر گردد.‌
وی گفت: از ابتدای انقلاب آمربکا بدنبال تضعیف ارتش بود و الان هم بدنبال کند کردن شمشیر برّان مردم در مقابل نیروهای متجاوز است و پیشینه آمریکا مملو از خطا ، جنایت ، کشتار و قتل است.
استاندار سمنان افزود: جنایت وحشتناک آمریکا در بمباران هسته ای و کشتار ۳۲۰۰۰۰ نفر انسان بی گناه تنها یکی از جنایت های هولناک امریکاست، تسخیر ویتنام و جنایت های آمریکا در حافظه تاریخ بشریت ماندگار شده است که نشان می دهد آمریکا برای تامین‌منافع خود برای هیچ کس و هیچ چیز احترام و ارزشی قائل نیست، حضور آمریکا در کشورهای اطراف ایران که به صور مختلف انجام شده است نشان از کشتار بی رحمانه ی مردم دارد.
وی تصریح کرد: آمریکا دیر زمانی است که در خاورمیانه بدنبال بسط قدرت خود بوده و بارها نیز ذکر نموده اند که به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید هستند و لذا گروههای تروریستی داعش و طالبان و ... را ایجاد کرده و به جان مردم انداخته اند.
آشناگر ادامه داد: امریکا بنام بسط قدرت خود و از روی غفلت سران منطقه جنایتهایی مرتکب شد که در تمام تاریخ خواهد ماند، آمریکا ، هیچ صلاحیتی برای تعیین نمودن معیارهای تروریست با عدم تروریستی بودن افراد ، گروهها و کشورها ندارد
رئیس شورای تامین استان سمنان اظهار کرد: سپاه نهادی محبوب در میان مردم ایران و خاورمیانه است و آمریکا نام این نهاد را در لیست تروریست قرار می دهد به امید آنکه از این نهاد محبوب انتقام بگیرد و خوشبختانه مشاهده نمودیم که در این حرکت نابخردانه هیچ کشوری جز رژیم منحوس صهیونیستی و چند کشور دست نشانده از او حمایت نکردتد.
وی افزود: اقدام آمریکا در اعلام نام سپاه در گروههای تروریستی ، موجب تقویت وحدت و هم بستگی آحاد مردم و جریانهای مختلف سیاسی با سپاه شد.
آشناگر با بیان اینکه در این اقدام ، همه گروهها در کنار سپاه قرار گرفتند و اعلام کردند که هرگز در مقابل امریکا سر خم نخواهند کرد افزود: تا سپاه و ارتش و نیروهای مسلح هستند ما عزتمندیم و در کنار این نیروها مردم ما می توانند شاهد رشد و توسعه بیش از پیش کشورمان باشند.‌
ارسال نظرات
پر بیننده ها