خبرهای داغ:
مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش آموزی شاهرود خبر داد:

راهیابی هفت تیم علمی دانش آموزی شاهرود به مرحله استانی لیگ پایا

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش آموزی شاهرود از راهیابی هفت تیم علمی دانش آموزی مدارس پسرانه شهرستان #شاهرود به مرحله استانی یازدهمین دوره لیگ بین المللی پایا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۶۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعلام نتایج مرحله مقدماتی یازدهمین دوره لیگ علمی پایا اظهار کرد: در مرحله مقدماتی ۱۲ تیم از بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود شرکت داشتند که هفت تیم موفق به راهیابی به مرحله دوم و نیمه نهایی این مسابقات شدند.
وی افزود: هفت تیم علمی از مدارس شهید بهشتی«ره»، رسول اکرم«ص» و امام خمینی «ره» در رشته های علوم کامپیوتر، علوم پایه و علوم ریاضی به مرحله استانی این لیگ راه پیدا کردند.
مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود گفت: پذرفته شدگان میتوانند تا تاریخ ۳۰ ام فروردین ماه با مراجعه به سایت: www.sabt.payaleague.ir نسبت به دریافت کارنامه مرحله مقدماتی و همچنین منابع آزمون استانی اقدام نمایند.
وی ادامه داد: پذیرفته شدگان مرحله استانی نیز به مرحله کشوری راه پیدا میکنند.
لازم به ذکر است لیگ بین المللی پایا به همت بسیج دانش آموزی و در راستای ارتقا سطح علمی دانش آموزان هر ساله برگزار می شود و این مسابقات بصورت گروهی و تیمی با حضور دانش آموزان پایه های ششم تا یازدهم و در هفت رشته برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها