خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رستم آمده است: توهین دولت آمریکا جای بسی امیدواری است چرا که قطعا دولت آمریکا در برابر سپاه پاسداران احساس ضعف کرده است و راهی جز نشان دادن آنان به عنوان یک تروریسم ندارد.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۳۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رستم در محکومیت قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریست توسط آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

یکی از خاصیت های مسلمان و اولین خاصیتی که در قران کریم ذکر کرده است شدت قوت و استحکام در مقابل دشمن است و گردن کج کردن،یقه باز کردن و آب از گوشه لب ریختن ضد اسلام است.

توکه می‌توانی گردنت را راست بگیری چرا خم می‌کنی؟ ترامپ ستاره های ایرانی را تروریسم خواند، قهرمانان ما هالیوودی نیستند بلکه واقعی ترین اند. قهرمانان ما پرورش یافته ی صبر و استقامت اند، قهرمانان ما همان علمداری ها و ابراهیم هادی هاهستند همان هایی که دنیایشان را ارزانی وجب به وجب خاک میهنشان کردند.

چون قافیه تنگ اید شاعر به جفنگ آید...

ترامپ و دولت های امثال دولت ترامپ زمانی که حرفی را برای گفتن پیدا نمی‌کنند زبان به بیهوده گویی باز می‌کنند.

این یک امر واضح و روشن است که نیروهای سپاه از گذشته تا کنون تلاش در برقراری امنیت در سراسر کشور داشته اند و همواره توانسته اند امنیت را با خون خود امضا کنند.

سپاه می‌کوشد و از خودی و غیر خودی حرف می‌شنود اما آمریکایی ها بدانند پاسخ انقلاب ما زین پس در زمین چه زمان دیگری که ما تعریف می‌کنیم با بازوی عملیاتی فرامرزی که ایجاد شده داده خواهد شد شاید در شهرک های اشغالی شاید در بلندی های جولان شاید در حوالی باب المندب شاید در هرات و حلب شاید در تلاویو به هرکجا که بنگری سپاه را خواهید دید.

ترامپ بخوبی باید به یاد داشته باشد آن به اصطلاح کماندوها چه اشک ها که نریختند یا آن سربازان پوشک بسته را...

توهین دولت آمریکا جای بسی امیدواری است چرا که قطعا دولت آمریکا در برابر سپاه پاسداران احساس ضعف کرده است و راهی جز نشان دادن آنان به عنوان یک تروریسم ندارد.

سپاه ما قاسمی ها دارد که نامش لرزه بر تن ترامپ و سایر دشمنان می افکند.

دولت آمریکا بهتر است بداند و آویزۀ گوش کند که سپاه یعنی اقتدار، مقاومت و قدرت من به عنوان یک ایرانی این را در گوش تمام دنیا جار خواهم زد: سر جوان سپاهی ما را می‌بری ببر ولی ریشه ات را می‌بریم!!

قهرمانان ما سپاهی هایی هستند که از آشیانه ارام خود گذشتند و همچون شیران به میدان رفتند.

دولت آمریکا سپاه را در لیست گروه های تروریسم قرار داده است اما بهتر است چشمان کورشان ببیند این سپاه لشکران مخلص صاحب زمان هستند و تا فصل ظهور عاشقانه جان می‌بازند ولی خاک نه!!!

ما مردم در مقابل این اقدام خصمانه متحد شده و از این اقدام اعلام انزجار می‌کنیم. من یک دانشجوی سپاهیم افتخارم این است.

ما پای سپاه عشق هستیم همه

دلدادهٔ راه عشق هستیم همه

تا کور شود هرآنکه نتواند دید

ما پشت و پناه عشق هستیم همه

ارسال نظرات
پر بیننده ها