حضور یکپارچه روئسای ادارات شهرستان فارسان در سپاه ناحیه فارسان.

همزمان با میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار روئسای ادارات شهرستان فارسان جهت تبریک و دلجوئی از پاسداران به ناحیه فارسان آمدند..
کد خبر: ۹۱۲۶۷۲۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با میلاد با سعادت حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و برادر باوفای ایشان حضرت ابالفضل العباس(علیه السلام)  و فرا رسیدن روز پاسدار، روئسای همه ادارات شهرستان فارسان ازجمله امام جمعه محترم شهرستان، دادستان، فرماندار و روئسای سایر ادارات جهت گفتن تبریک و دلجوئی از پاسداران شهرستان فارسان به سپاه ناحیه فارسان آمدند.

امام جمعه شهرستان در این دیدار گفت: تا به حال ندیده بودم که همه ادارات اینگونه صمیمانه و از روی محبت قلبی به دیدار پاسداران بیایند و این حرکت نشان می دهد که اقدام احمقانه و نسنجیده رئیس جمهور نادان آمریکا نه تنها سپاه را منزوی نکرده بلکه باعث شده تا انسجام ما با سپاه بیشتر شود و علاقه همه ما به سپاه بیشتر از قبل باشد. این حرکت دشمن نشان داد که سپاه اگرچه برای ما دلسوز و در کنار مردم ما است اما خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب است. این اقدام نشان داد که سپاه در مسیر درست است و ما نیز باید در کنار سپاه به همین مسیر ادامه دهیم و از همینجا به دشمنان اعلام میکنیم که همه ما یک سپاهی هستیم و امریکائیها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

در ادامه سرهنگ حمید یزدانی ضمن تشکر از همه حاضران در جلسه گفت: سپاه همیشه در کنار این انقلاب و مردم بوده و از این به بعد نیز خادم و فدائی این نظام و انقلاب و ملت قدر شناس خواهد بود. اینکه دشمن چنین کاری را انجام داده نشان دهنده عجز و ناتوانی اوست. البته اگر حوادث و جریانات غرب آسیا را دنبال کنیم خواهیم دید که دشمن عملا ناتوان بوده و حوادث سوریه، عراق، افغانستان و .... نشان داده که هیچگونه حرکت و اقدامی بدون جلب نظر سپاه ممکن نخواهد بود و عملا آمریکائیها قافیه را به سربازان جان برکف انقلاب باخته اند.

در پایان فرماندار محترم شهرستان جناب آقای طاهری گفت: امنیت امروزی که ما در کشورمان داریم ناشی از عملکرد بسیار قوی و جانبازی های برادران عزیزمان در سپاه است. ما و سپاهیان همیشه با هم و در کنار هم خواهیم بود و انشالا در سال جدید به توانیم حداکثر توانمان را در اجرای دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید در کشور به کار ببندیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار