خبرهای داغ:

برگزاری پویش«اهدای عیدی به هموطنان سیل زده» در دبستان آیت الله طالقانی شاهرود+ تصاویر

پویش«اهدای عیدی به هموطنان سیل زده» در دبستان آیت الله طالقانی شاهرود برگزار و بیش از ۳۱ میلیون ریال وجه نقد از دانش آموزان جمع آوری شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۳۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای همدردی با هموطنان عزیزمان در استان‌های سیل زده و کاهش آلام و رنج‌های این عزیزان، پویش "اهدای عیدی به هموطنان عزیز سیل زده" در دبستان آیت الله طالقانی شاهرود برگزار شد.
در این پویش دانش آموزان عیدی‌های خود را به صندوق جمعیت هلال احمر شاهرود واریز و یا هدایای خود را اهدا نمودند تا به دست سیل زدگان استان‌های مورد آسیب ارسال شود.
در این برنامه حجت الاسلام فندرسکی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود و عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با اشاره به حدیثی بر هم‌ای و وحدت بین همه مردم و اتحاد در کمک و یاری به هموطنان در اتفاقات مختلف تاکید و از دانش آموزان به خاطر برگزاری این پویش تقدیر کرد.
ضمن تشکر از کلیه اولیای عزیز و بزرگوار و دانش آموزان مهربان در پایان با جمع آوری هدایای دانش آموزان مبلغ ۳۱٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال از محل عیدی دانش آموزان برای هموطنان سیل زده جمع آوری شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها