خبرهای داغ:

دیدار نوروزی اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان همدان

جمعی از اصحاب رسانه استان همدان به مناسبت آغاز سال جدید با حجت‌الاسلام شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۹۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

دیدار نوروزی اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت آغاز سال جدید رئیس و اعضای خانه مطبوعات استان و جمعی از اصحاب رسانه همدان با حجت‌الاسلام شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با حضور در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.

مهرداد حمزه رئیس خانه مطبوعات استان همدان در این دیدار با اشاره به مشکلات موجود در عرصه رسانه بر لزوم رفع این مشکلات با تدابیر و برنامه‌ریزی دولت تاکید کرد.

علی مرادی نور، سرپرست اداره ارشاد اسلامی استان همدان نیز با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، خبرنگاران همدان را افرادی نجیب معرفی کرد و گفت: خبرنگاران همدان در طول سال‌های اخیر در همه عرصه‌ها حضور فعال و موثری داشتند به طوری که در کنار مردم و کمک‌رسان مدیران و مسئولان بودند.

مجید ملکیان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت رسانه‌های استان بر حمایت حجت‌الاسلام شعبانی از رسانه‌ها در راستای رشد و پویایی آنها تاکید کرد.
حجت‌الاسلام شعبانی امام جمعه همدان در این دیدار با اعلام همکاری و حمایت از رسانه‌های استان، به رسالت و نقش رسانه‌ها در جامعه به نقش مطالبه‌گری انها پرداخت.

در این مراسم اصحاب رسانه همدان با اشاره به مشکلات موجود در عرصه رسانه، ضمن اعلام حمایت خود از حجت‌الاسلام شعبانی خواستار حمایت ایشان از رسانه‌ها در راستای رشد و پویایی استان، ترویج فرهنگ روزنامه‌خوانی، مطالبه گری در راستای رونق تولید در استان و... شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات