خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند گفت: تاکنون ۱۲ میلیون تومان پول نقد و بیش از ۲۵ میلیون تومان مواد غذایی و پوشاک و سایر اقلام خوراکی و غیر خوراکی توسط سپاه نهاوند برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۶۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط سپاه نهاوند برای ارسال به مناطق سیل‌زدهبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی اظهار داشت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نیروهای مسلح به مردم مناطق سیل زده، جمع آوری کمک‌های مردم نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از تمام ظرفیت‌های سپاه نهاوند استفاده می‌شود و با همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران انشالله کمک‌های خوبی جمع‌آوری شود و برای هم‌وطنان سیل‌زده ارسال شود.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات هماهنگی همه پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان نهاوند برای دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست نهاوند آمادگی دارند.

وی افزود: با اعلام فرمانده سپاه استان همدان کمک‌های مردم نهاوند در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و سپاه ناحیه نهاوند جمع‌آوری شد و اولین محموله از این کمک‌ها به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

مرادی بیان داشت: مردم شهرستان انقلابی و نوع‌دوست نهاوند همواره در عرصه‌های مختلف کمک‌رسانی در استان همدان پیشتاز بوده‌اند و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کرده‌اند.

وی گفت: تاکنون ۱۲ میلیون تومان پول نقد و بیش از ۲۵ میلیون تومان مواد غذایی و پوشاک و سایر اقلام خوراکی و غیر خوراکی توسط سپاه نهاوند جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: کار جمع‌آوری کمک‌ها برای هموطنان سیل‌زده همچنان ادامه خواهد داشت و همشهریان عزیز نهاوندی می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و سپاه ناحیه نهاوند تحویل دهند.

وی با قدردانی از مردم نهاوند گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در راستای کمک به هم‌وطنان آسیب دیده در سیل اخیر استان‌های گلستان و مازندران تمام پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان نهاوند برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن آماده هستند.

وی گفت: شماره حساب های 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج و شماره حساب 1-11504545-35-3810 نزد بانک انصار به نام سپاه استان برای کمک به مردم سیل‌زده در اختیار همشهریان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات