خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه شوشتر از سیل بندهای شعیبیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناز شوشتر همزمان با آغازبارشهای فصلی در سراسر کشور واستان خوزستان ،فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از سیل بندهای بخش شعیبیه شوشتر بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۸۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

سرهنگ نیسی زاده در این بازدید از عملکرد بسیجیان وکلیه کسانی که در بحث ترمیم بخشهایی از سیل بندها در کنارادارات ودیگر نهادها این ناحیه را یاری کردند تقدیروتشکر کردند.ایشان در ادامه به روند بازسازی سیل بندها اشاره وخاطرنشان کردندکه درسال ۱۳۹۵ هم بخشهای مهم از روستاها ومزارع کشاورزی اهالی اکثر روستاهها دچار آسیب شده بودکه از سال۹۵ تا اکنون هیچ گونه غرامتی بابت این موضوع به کشاورزان پرداخت نشده است.

فرمانده سپاه شوشتر در ادامه به تعامل با دیگر ادارات وارگانهای نظامی وانتظامی اشاره ویادآوردشدند که نیروهای بسیج ،ارتش وسپاه دوش تا دوش آماده کمک وامدادرسانی در صورت هرگونه مشکلی می باشند واز اهالی روستاهای در معرض خطر خواست که خونسردی خود را حفظ وبا نیروهای امدادی ونظامی همکاری لازم را داشته باشند،سرهنگ نیسی زاده در پایان دستورات لازم را به فرمانده محترم حوزه ۵روستایی جهت تسهیل درامر خدمات رسانی و کمک رسانی به سیل زدگان را صادرنمودند.
خاطرنشان میشود در سال گذشته واوایل سال ۱۳۹۸ با توجه به بارندگی های بسیار خوب اکثرسدهای استان سریز وباعث به وجودآمدن سیل در اکثر روستاهای بخش پایان دستی خود شده است. همچنین کمپ اسکان موقت سیار توسط اداره هلال احمر شهرستان شوشتر در منطقه دایر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها