خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد

مفقود شدن دختر بچه 11 ساله در رودخانه حرم‌آباد ملایر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه حجم آب موجود در رودخانه‌های فصلی شهرستان ملایر همچنان بالا است، از مفقود شدن دختر بچه 11 ساله در رودخانه حرم‌آباد ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۴۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

مفقود شدن دختر بچه 11 ساله در رودخانه حرم‌آباد ملایرباب‌الله فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر بیان داشت: حجم آب موجود در رودخانه‌های فصلی شهرستان ملایر همچنان بالا بوده و لازم است تا مردم ضمن هوشیاری لازم از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در 48 ساعت گذشته از طریق ستاد مدیریت بحران کشور هشدارهای لازم برای پرهیز از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها به مردم در سراسر کشور داده‌ شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: در شهرستان ملایر نیز ضمن اطلاع‌رسانی تمام راه‌های اصلی و فرعی منتهی به رودخانه‌ها به‌وسیله نیوجرسی و علائم بازدارنده مسدود شده است و هشدارهای لازم نیز به مردم داده‌ شده است.

وی با اشاره به مفقود شدن دختر بچه 11 ساله در رودخانه حرم‌آباد ملایر بیان داشت: شب گذشته فردی حدوداً 40 ساله با موتورسیکلت از مسیری ناهموار و دور زدن نیوجرسی‌هایی که مسیر تردد به سمت رودخانه فصلی حرم آباد را مسدود کرده بود، عبور کرد و وارد رودخانه حرم آباد شده است.

فتحی افزود: براثر شدت‌ جریان آب، وی در رودخانه غرق می‌شود که با کمک نیروهای امدادی نجات پیدا می‌کند و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا به دليل سرمازدگي و تشنج فرد نجات‌یافته، امكان صحبت نداشته و پس از هوشیاری اظهار داشت كه دختر 11 ساله‌اش را نیز همراه خود برده است.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته تا صبح در محل حادثه حضور داشت، عنوان کرد: به‌محض اطلاع‌رسانی، معاونین فرماندار، تمام یگان‌های امدادي، هلال‌احمر،آتش‌نشانی، اورژانس و شهرداري به همراه تجهيزات غواصي در محل حاضر شدند و عمليات جستجو توسط تيم هاي غواصي هلال‌احمر و آتش‌نشانی شروع‌شده و هم‌اکنون نیز این جستجو در حال انجام است.

وی با بیان این‌که احتمال بارش در روزهای آتی نیز وجود دارد، بیان داشت: از همشهریان عزیز درخواست داریم تا عادی شدن شرایط از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها در اقصی نقاط شهرستان جداً پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود رضا عراقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان و علیمردان طالبی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز ساعاتی پیش از محل بازدید و در جریان امدادرسانی و جستجو قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات