خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی استان همدان به گمیشان

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی استان همدان به منطقه سیل زده گمیشان استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۵۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی استان همدان به گمیشانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی از ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی استان همدان به منطقه سیل زده گمیشان استان گلستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به استقرار نیروهای استان همدان در منطقه، اقلام ضروری مردم سیل زده تهیه شده و صبح امروز ارسال شد.

وی افزود: این محموله شامل اقلام ضروری، 15 هزار گونی پلاستیکی، هزار بیل و کلنگ، بیش از 250 جفت چکمه، چراغ قوه ضد آب، دارو، مواد شوینده، 20  هزار قرص نان  و دیگر مواد خوراکی بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اعلام اینکه یک تیم کارشناسی از بسیج سازندگی همدان در منطقه گمیشان مستقر شده است، عنوان کرد: به دلیل مشارکت مردم منطقه فعلا نیازی به اعزام نیروی انسانی وجود ندارد و گروه مهندسی نیز در حال ارائه خدمات آبی- خاکی برای خروج سیل از شهر هستند.

وی با بیان اینکه  کنترل آب‌های روان در منطقه در حال انجام انجام است، ابراز کرد: یک تیم 12 نفره از استان همدان در منطقه مستقر شده و به زودی یک گروه پزشکی نیز  به همراه آمبولانس، تجهیزات و دارو به منطقه اعزام می‌شوند تا پاسخگوی نیاز پزشکی مردم در سطح عمومی باشند.

سردار فرجی اعلام کرد: در حال حاضر مهمترین اقلام مورد نیاز مردم منطقه شامل آب معدنی، کنسرو، پوشاک مناسب و گرم و لوازم بهداشتی بوده که با مشارکت مردم در حال جمع‌آوری و ارسال به منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات