خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در حال حاضر پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان هستند و طی چند روز آینده این کمک‌ها ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۴۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

جمع‌آوری و ارسال محموله کمک‌های مردم ملایر برای سیل‌زدگانسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشور اظهار داشت: مطابق دستور فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری از ساعت اولیه ابلاغ این دستور سپاه ناحیه ملایر در آماده‌باش کامل است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های چند روز اخیر پرسنل و بسیجیان سپاه ناحیه ملایر با حضور در سطح شهر ملایر به کمک ادارات شهرستان رفت که روز گذشته با وجود حجم زیاد بارش باران در مناطق حادثه دیده ملایر اقدام به کمک‌رسانی کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایربا اشاره به آب‌گرفتگی‌های به وجود آمده اظهار داشت: با کمک و همیاری ارگان‌ها و نهادهای دیگر به اسکان حدود 500 نفر از در راه ماندگان در امامزاده عبدالله(ع) ملایر و مراکز از پیش تعیین شده اقدام کردیم.

وی افزود: در حال حاضر پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان هستند و طی چند روز آینده این کمک‌ها ارسال خواهد شد.

حسینی با اشاره به پای کار بودن نیروهای بسیجی ابراز داشت: سپاه و بسیج در کمک به مردم شهرستان ملایر آماده خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات