خبرهای داغ:
امام جمعه همدان از تلاش‌های نیروی انتظامی در ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: خدمات پلیس در این شرایط آب و هوایی ستودنی است.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۲۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

خدمات پلیس ستودنی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان به همراه جمعی از مسئولان انتظامی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان با حجت‌الاسلام شعبانی دیدار کردند.

امام جمعه همدان در این دیدار با تبریک سال نو از تلاش‌های پلیس در ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: خدمات پلیس در این شرایط آب و هوایی ستودنی است.

حجت‌الاسلام حبیب ا... شعبانی‌موثقی افزود: خداوند به شما عزیزان توفیق خدمت به مردم را عطا کرده است؛ بنابراین شما عزیزان باید قدردان و سپاسگزار این نعمت الهی باشید.

وی امنیت را یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند به انسان‌ها دانست و گفت: مردم ما باید شکرگزار این نعمت الهی و قدردان زحمات  سازمان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در ادامه برای کارکنان انتظامی در سطح استان آرزوی توفیق خدمت به مردم، صحت و سلامتی و حسن عاقبت از خداوند منان مسئلت کرد.

سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان نیز با تبریک سال نو و تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در سیل‌های اخیر در استان‌های گلستان و فارس، گزارشی از وضعیت امنیتی انتظامی و ترافیکی استان ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات