فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود:

امدادرسانی ارتش جمهوری اسلامی به ۶۰۰ مسافر درگیر در برف گردنه خوش ییلاق شاهرود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار وعضو ستاد بحران شهرستان شاهرود گفت: یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در شاهرود در پی کولاک و برف شدید در گردنه خوش ییلاق با حضور در منطقه به ۶۰۰ نفر از مسافرین امدادرسانی و اسکان دادند.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۸۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر سرتیپ دوم ستاد فخر آبادی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار وعضو ستاد بحران شهرستان شاهرود اظهار کرد: بمنظور کمک به مسافران و خودرو‌های در برف مانده در محور‌های مواصلاتی استان سمنان به استان گلستان از مسیر گردنه خوش ییلاق شاهرود، از صبح دیروز تا کنون تعداد ۱۰۰ نفر نیروی انسانی، ۶ دستگاه نفر بر (اشمیت)، ۶ دستگاه آمبولانس و ۱۰ خودروی سبک به مناطق مسدود شده توسط برف اعزام شده و عملیات پشتیبانی و امداد رسانی به در راه ماندگان را به انجام می‌رسانند.
وی گفت: با توجه به صعب العبور بودن بعلت برف زیاد از طریق خودرو‌های کرایس مسافران در راه مانده حدودا ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر به محل‌های اسکان پادگان چهلدختر، زینبیه، اتاق‌های دژبانی ورودی پادگان، منازل سازمانی و روستا‌های اطراف هدایت شده و با غذای گرم اقدام به نجات آن‌ها گردیده است.
فخر آبادی تصریح کرد: این عملیات تا پایان برطرف شدن بحران ادامه خواهد داشت و به خانواده در راه ماندگان خبر داد نگران امدادرسانی نباشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها