خبرهای داغ:
مسئول ستاد نمازجمعه شاهرود:

تحقق گام دوم انقلاب به همت نوجوانان و‌ جوانان انقلابی

مسئول ستاد نمازجمعه شاهرود گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به همت نوجوانان و جوانان انقلابی است و در این مسیر باید بصیرت و معرفت همراه باشد.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۹۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عمار نبی در گردهمایی حلقه‌های صالحین نوجوانان پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) در مسجد المهدی شهرک امام (ره) شاهرود در سخنانی با گرامبدگرا ایام ماه رجب و مناسبت‌ها و ولادت‌های ائمه اطهار با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش مهم نسل جوان در این مسیر اظهار کرد: رهبری در این بیانیه بر نقش جوانان در تحقق گام‌دوم انقلاب تاکید دارند و اثرگذاری جوانان را مهمترین موضوع در پیشبرد انقلاب در گام دوم می‌دانند.
وی با تاکید بر اهمیت این بیانیه که منشور انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی است افزود: شما نوجوانان باید بدانید که آینده سازان ایران اسلامی هستید و این انقلاب بر دوش‌های شما برای اعتلا سوار است پس باید از همین الان محکم و استوار و مقاوم در مسیر تحقق اهداف انقلاب گام بردارید.
مدیر اجرایی حوزه علمیه طاهریه شاهرود تصریح کرد: تلاش‌های دشمنان در دهه‌های اخیر کمرنگ کردن حضور جوانان در جامعه بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و باید مراقب باشید و بصیرت و معرفت خود را افزایش دهید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها